×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هرمزگان معین مناطق سیل زده خوزستان تعیین شد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با اعلام وزارت کشور، این استان برای خدمات رسانی به مردم مناطق سیل زده به عنوان معین خوزستان تعیین شد.

به گزارش تجارت جنوب ایرج حیدری روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان افزود: ارسال مستمر کمک های امدادی تا رسیدن مناطق سیل زده در خوزستان به شرایط پایدار و مطلوب از وظایف مدیریت بحران در هرمزگان تعیین شده است.
وی ضمن ابرازهمدردی با مردم سیل زده استان های گلستان، خوزستان، لرستان، مازندران، ایلام و کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضرمردم این مناطق نیاز به کمک های نقدی وغیرنقدی مردم در سراسر کشور دارند.
حیدری بیان داشت: کمک های مردم هرمزگان شامل برنج، گوشت، پتو، انواع کنسرو، ماشین آلات سنگین و ‌آرد به صورت منظم از سوی ستاد مدیریت بحران این استان به مناطق سیل زده خوزستان ارسال می شود.
وی خاطرنشان کرد: چکمه، قایق، تانکر، موتورهای مکش، کانتینر، بیل، وسایل بهداشتی، چادر، مواد غذایی و اقلام امدادی نیاز مناطق سیل زده خوزستان است که کمک های مردمی را می طلبد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: به زودی اعضای ستاد بحران هرمزگان با اعزام به خوزستان، از مناطق سیل زده این استان بازدید می کنند و از نزدیک در جریان امداد رسانی ها قرار می گیرند.
وی یاد آور شد: با توجه به استقرار سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مناطق سیل زده خوزستان، دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران نیز در تهیه و ارسال اقلام مورد نیاز همکاری های لازم را دارند.