×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
تشکیل و فعال کردن تعاونی ها اولیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، اولین نشست مدیرکل و کارکنان مدیریت تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در سال جاری با هیات رئیسه و کارکنان اتاق تعاون استان هرمزگان برگزار شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد اتاق در انجام فعالیت های حوزه تعاون استان هرمزگان بر ادامه آن نیز تاکید کرد و به اولویت های سال ۹۸ حوزه تعاون استان اشاره و خواستار تلاش بیشتر در این زمینه شد.

محمد علی سلیمی تشکیل تعاونی های نوع جدید در استان، تعاونی های مدیریت صادرات، تعیین تکلیف تعاونی های مرزنشینان و فعال کردن آن ها و تعیین تکلیف تعاونی های مسکن مهر را از اولویت های آن اداره کل در سال جاری عنوان کرد.

 

 

 

با حمایت از تعاونی های تولیدی استان می توان بر نوفق تولید افزود

رئیس اتاق تعاون استان هرمزگان نیز در این نشست ضمن تشکر از حسن اعتماد اداره کل تعاون به آن اتاق در واگذاری و برون سپاری فعالیت های حوزه تعاون عنوان کرد: در سال جاری با تلاش و کوشش مضاعف در توسعه این بخش اقدام خواهیم کرد.

عباس سالاری افزود: با توجه به اینکه سال جدید سال رونق تولید است حمایت از تعاونی های تولیدی استان و تحقق اولویت‌های بخش تعاون استان می تواند بر رونق تولید بیافزاید.

سالاری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اتاق تعاون در سال گذشته و همراهی بخش دولتی تعاون با اتاق تعاون آن را یک گام مثبت برای سایر حوزه ها دانست و ابراز امیدواری کرد در سال جاری شاهد موفقیت‌های بخش تعاون استان باشیم.

مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان نیز در این نشست ضمن تشکر از اقدامات خوب اتاق تعاون در استان با توجه به برون سپاری انجام شده عنوان کرد: در سال جاری این امر ادامه خواهد داشت.

موسی نجفی نیز گفت: با توجه به نیاز تعاونگران استان به امر آموزش و توجه جدی این مدیریت به آموزش تعاونی ها و اخذ مجوز های لازم توسط اتاق شاهد برون سپاری آموزش تعاونی ها به اتاق تعاون خواهیم بود.

گفتی است بیش از ۴سال است با برون سپاری فعالیت ها توسط اداره کل تعاون کلیه فعالیت های بخش تعاون به اتاق تعاون واگذار شده است.