×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
نیروهای استان در سخت ترین شرایط کاری، کار می کنند

احمد مرادی صبح امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهارداشت: همایش بسیار خوبی در خصوص سرمایه گذاری برگزار شد و تاکید دارم که امور سرمایه گذاران را تسهیل کنیم تا داشته های تجربی و علمی خودرا در اختیار استان قرار دهند.

وی افزود: مسئولیت های اجتماعی نیاز به همگرایی و عزم مدیران و دستگاه داشته تا مکلف شوند سهم خودرا پرداخت نمایند، در حال حاضر قانون آن هم تصویب شده و با حساسیت بیشتر باید مسئولیت های اجتماعی را دنبال کنیم.

مرادی تاکید کرد: در خصوص بودجه در سطح کلان وضعیت مناسبی وجود ندارد و در شفافیت بودجه نتوانستیم دولت را مجاب به شفافیت کنیم به طوریکه نه مجلس و نه دستگاههای نظارتی بر یک هزار و ۲۷۷ میلیارد تومان از کل بودجه هیچ نظارتی ندارند.

وی بیان داشت: در کشور امایش سرزمینی اگر از فرصت های موجود از جمله گازرسانی به استان، در سال 98 استفاده نکنیم دیگر امکان تحقق آن وجود نخواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان تشریح کرد: در خصوص سرانه انشعابات گاز جلسه ای با وزیر نیرو داشتیم و در خصوص تکمیل و ادامه گازرسانی به بندرعباس نظر مساعد ایشان را گرفتیم  باید اجرایی شود و تا هزینه ها افزایش نیافته باید کار را شروع کنیم.

مرادی تاکید کرد: معتقدم که گزارشاتی که استاندار دریافت می کند کامل نبوده، نیروهای استان در سخت ترین شرایط کار می کنند جاهایی که با مشکل مواجه می شویم عدم توجه پیمانکاران است و این درست نیست که بگوییم هرمزگانی ها کارهای سخت انجام نمی دهند مثلا در کشتی سازی جوشکاری در شرایط سخت و دمای بالای هوا توسط بومی ها انجام می شود در جاهایی هم که پیمانکار از تبریز و… می آید تمام فامیل خودرا از شهر و استان خود آورده و تمام کارها را به انها واگذار می کند.

وی افزود: دریانوردان هرمزگانی 400 سال قدمت کار دارند و تبعیض زیادی در حق انان ایجاد شده و این اجحاف باید برطرف شود، ضمن دفاع از نیروهای هرمزگان وشرایط سخت کار، لازم است حضرتعالی دیدگاه خود را عوض کرده و کمک کنید تا بتوانیم سهم جوانان و اشتغالی که باید ایجاد شود را ادا کنیم.

وی در پایان با تشکر از زحمات همتی افزود: شمارا جزو استانداران خوب می دانسته و کمک می کنیم و شما هم کمک کنید تا بتوانیم به هدف مان که آبادانی هرمزگان است برسیم، مردم هرمزگان هم دلسوزی وتلاش شما را فراموش نمی کنند. همه باید تلاش کنیم در کنار شما به مردم خدمت کنیم تا مظلومیت هرمزگان از بین برود.