×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اخلاص، وجه تمایز کار در نظام جمهوری اسلامی ایران از سایر نظام‌های دنیاست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قشم، علیرضا نصری در آئین گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری و تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی قشم

وی اظهار داشت: حراست و گسترش اصول اسلامی که ملت ایران برای آن انقلاب کرده از مهمترین  رسالت‌های مسوولان عقیدتی سیاسی است.

او به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره معرفی آثار شهید مطهری به عنوان مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و اضافه کرد: نگاه نقادانه و خیرخواهانه همراه با ارائه راهکارهای کارشناسی شده بر اساس اصول اسلامی، سه ویژگی بارز شهید مطهری به‌شمار می‌رود.

نصری تصریح کرد: ارائه نظرات کارشناسانه بر مبنای اصول اسلامی بدون اعمال نگاه و سلیقه شخصی، شاخص شیوه و منش استاد شهید مرتضی مطهری بود که موجب ماندگاری نام و آثارش شده است.

فرماندار شهرستان قشم ثبات قدم در مسیر پیشبرد اصول نظام اسلامی را از ثمرات مطالعه آثار شهید مطهری برشمرد و تاکید کرد تربیت نسل نو بر اساس شیوه استاد شهید باید بیش از پیش مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

او تصریح کرد: اخلاص، وجه تمایز کار در نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام‌ها هست و شهید مطهری نیز بواسطه برخورداری از همین خصیصه در تاریخ ماندگار شده است.

نصری خاطرنشان کرد: مسوولان، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی می‌بایست در کار خود از خلاقیت و ابزارهای متناسب استفاده کنند و آثار شهید مطهری یکی از کارآمدترین ابزارهای روز را در اختیار آنان قرار می‌دهد.