×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
کسب هفت عنوان برتر ملی توسط مجتمع پتروصنعت گامرون

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سید یحیی واحدی، در مراسمی که به مناسبت بزگداشت روز جهانی “کارگر” و “ایمنی و بهداشت‌حرفه‌ای” در مجتمع پتروصنعت گامرون برگزار شد اظهار کرد: چه در فرمایشات مقام معظم رهبری و چه در عملکرد مدیران دولت‌های مختلف کار وکارگر همواره محوریت داشته است.

وی عنوان کرد: روز ملی خلیج‌فارس، روز غرور ملی تک تک ما ایرانی‌ها صرف نظر از هر قومیت، ملیت و مذهبی است.

مدیرعامل مجتمع پترصنعت گامرون بیان داشت: وقتی که طی سالیان گذشته دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی تولید و اشتغال است، مسئولیتی متوجه ما و مسئولان این حوزه برای رسیدن به اهداف می‌شود.

واحدی تصریح کرد: مجتمع پتروصنعت گامرون در طی 15 ماه گذشته با وجود تمام مشکلات توانست با کسب هفت عنوان ملی ( واحد نمونه ملی، کارآفرین برتر ملی، صنعت سبز کشور، کارفرمای سلامت محور برتر ملی، واحد نمونه استاندارد ملی) موفق به افتخار آفرینی برای استان هرمزگان در سطح ملی شود که ناشی از تلاش شبانه روزی پرسنل مجتمع است

مدیرعامل مجتمع پتروصنعت گامرون عنوان کرد: اینکه مجتمع پتروصنعت گامرون تنها صنعت پیشرفته استان محسوب می‌شود نشان دهنده تلاش‌های شبانه‌روزی و دلسوزانه تمامی پرسنل است.

واحدی خطاب به پرسنل مجتمع پتروصنعت گامرون گفت: نام و افتخارات پتروصنعت گامرون بواسطه جمع بی‌نظیر شما است نه به دلیل وجود ماشین‌آلات و خط لوله؛ چرا که در بسیاری از مجتمع‌ها صدها برابر از این مقدار ماشین‌آلات و خط لوله وجود دارد.

وی بیان داشت: اگر ما توانستیم در فرایند احیاء کاتالیست، تنها دانش‌بنیان و صنعت پیشرفته کشور باشیم نشان‌ دهنده کار بی نظیر تک‌تک تکنسین، کارگر و مهندسان مجتمع پتروصنعت گامرون است و از تمامی این عزیزان که مانند خانواده خودم به آن ها تکیه دارم قدردانی می کنم.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم توسط یحیی واحدی مدیرعامل مجتمع پتروصنعت گامرون، احمد مرادی نماینده حوزه مرکزی استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و پاکزاد مدیر کل هماهنگی دفتر امور اقتصادی استانداری هرمزگان از سه نفر از پرسنل این مجتمع تقدیر به عمل آورد.