×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری اولین جشن گلریزان در فین

به گزارش تجارت جنوب، احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان در مسجد ابوالفضل العباس شهر فین با بیان اینکه جشن گلریزان فرصتی است برای گرفتن دستان ناتوانی که از بی یاوری پژمرده است گفت: یکی از برکات شکوهمند انقلاب اسلامی تاسیس ستاد مردمی دیه است و در طول سه دهه برکات زیادی را به همراه داشته است و این افتخار توسط خیرین و نیکوکاران بدست آمده است.

وی ادامه داد: محکومیت های مالی غیرعمدی و تصادفات جاده ای شامل مساعدت ستاد دیه می شود و بر همگان واجب است که در این کار خیرخواهانه مشارکت نمایند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان در مسجد ابوالفضل العباس شهر فین تشریح کرد: ماه مبارک رمضان امسال فرصتی است برای شهر فین و توابع که بتوانند در این کار خداپسندانه شرکت کنند. من به نوبه خودم از تمامی حاضرین در این نشست صمیمی جهت برنامه ریزی جشن گلریزان تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم صالحات و باقیاتی به یادگار بگذاریم.

غلامرضا رفیعی بخشدار بخش مرکزی فین نیز در خصوص اهمیت برگزاری جشن گلریزان برای اولین بار در شهر فین، گفت: امیدواریم امسال برای اولین بار جشن گلریزان آبرومندی را برپا نماییم و از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.