×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ترمیم و روکش کردن ۲۸ کیلومتر از راه‌های  بشاگرد در سال گذشته

به گزارش تجارت جنوب آنلاین. داریوش باقر جوان به اتفاق هیئت همراه با محمودی فرماندار بشاگرد دیدار و ضمن تشکر از همکاری ایشان با کاظمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشاگرد در مورد واگذاری مسئولیت ساخت راههای فرعی و روستایی به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای طی چند هفته آینده خبر داد و گفت : این ادغام یا به نوعی واگذاری ، کار بسیار درستی است و مردم را از سردرگمی بیرون می آورد زیرا با این عمل ساخت راههای روستایی و فرعی و نگهداری آنها به نوعی یکپارچه می‌شود.

ایشان به بحث نگهداری از جاده های این شهرستان اشاره کرد و گفت : راههای ساخته شده باید زیرساخت مناسبی داشته باشند در اثر کوچکترین بارندگی راهها دچار مشکل میشوند که نیروهای خدوم راهداری شبانه روز با تلاش و کوشش مستمر در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات راهها اقدام می نمایند که می توان گفت کار راهداران کار جهادیست.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت : نگهداری از راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات مناسب می باشد که ما در سال گذشته موفق گردیدیم ۲۸ کیلومتر از راههای این شهرستان را ترمیم و روکش آسفالت کنیم.
این مقام مسئول در ادامه افزود یکی از دغدغه های اصلی ما راههاای ساخته نشده در شهرستان بشاکرد این است که از زیرساخت مناسب برخوردار نبوده است و قطعا ما در اسرع وقت ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای بشاگرد را اورحال خواهیم کرد که در همین راستا یکدستگاه لودر آماده شده و شروع بکار کرده است
وی افزود ۱۶ دستگاه ماشین آلات موجود در اداره راهداری شهرستان بشاگرد با ۱۱ نفر نیروی استخدامی و ۱۰ کارمند شرکتی مشغول انجام وظیفه در این امر مهم و خطیر هستند که خوشبختانه کارهای مناسب و خوب با همین امکانات نیرو و تعداد دستگاه ها صورت گرفته است زیرا شهرستان بشاگرد عمدتا رودخانه های پر آبی دارد که همگی نیاز به همکاری فرمانداری جهت رفع مشکل مردم دارد.
فرماندار شهرستان بشاگرد گفت وضعیت راههای این شهرستان مشخص و بر هیچکس پوشیده نمی باشد . اکثریت راهها خاکی و کوهستان و صعب العبور می باشد که تحت هر شرایطی چه در زمستان موقع بارندگی و چه در تابستان با ریزش کوهها مواجه هستیم .
محمودی گفت شهرستان بشاگرد در طول سال همزمان با سایر استان های سراسر بارندگی دارد حتی در تابستان ۴۰ عصر بارندگی مستمر دارد و خواهش من این است که راهها باید تقویت گردد زیرا اینگونه بارندگی شهرستان قابل توصیف نمی باشد . تابستان بر روی زمین های خاکی و صعب العبور مدت ۱۵ سال است که مردم این شهرستان را اذیت کرده است .
در ادامه این دیدار داریوش باقر جوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در معیت محمودی فرماندار شهرستان بشاگرد ، معاون راهداری اداره کل و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشاگرد و هیئت همراه از راههای روستایی و کوهستانی این شهرستان بازدید نمودند.
گفتنی است در ادامه این بازدید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به اتفاق هیئت همراه از محوطه اداری راهداری شهرستان بشاگرد ، ماشین آلات بازدید و دستورات لازم را صادر و در پایان نشستی با کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشاگرد داشت که کاظمی رئیس اداره راهداری بشاگرد گزارش مختصری از عملکرد راهداری شهرستان بشاگرد ارائه و در ادامه سایر همکاران به طرح مسائل و سوالات ۱پرداختند و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان با صعه صدر به سوالات آنها پاسخ داد و گفت نیروهای مشغول در حوزه ماشین آلات متخصصان اصلی اداره هستند و شما کار جهادی می کنید زیرا همیشه تحت هر شرایط در صحنه حضور دارید .