×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
با آمادگی کامل بر مشکلات غلبه می کنیم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، نشست تعاملی بین انجمن‌های رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل استان با حضور داریوش باقر جوان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

باقرجوان گفت:مجموعه همکاران در این اداره کل با آمادگی کامل پای کار هستند تا مسائل و مشکلات شما عزیزان را بررسی و مرتفع نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان افزود: باید به دنبال نقشه راه آینده باشیم و این مسائل را بررسی و کارشناسی کنیم و در چارچوب قانونی اهدافمان را در نظر گرفته و با ساماندهی آن را به عنوان یک آرمان بپذیریم .

باقرجوان در ادامه تصریح کرد:آموزش واطلاع رسانی برای رانندگان عزیزی که از این استان خدمات می گیرند در قالب فضای مجازی باید در سرلوحه کار قرار گیرد تا از این طریق بتوانیم برنامه ها و آموزش های لازم را به اطلاع رانندگان و شرکت‌های حمل و نقلی برسانیم.

وی گفت: یکی از وظایف مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در وصف کلان اینست که باری روی زمین نماند لذا اگر اعلام بار مانعی در جهت حمل کالا باشد با مقصران برخورد جدی صورت می گیرد.

باقرجوان اضافه کرد: باید باتشکیل جلسات و نشست های تخصصی مشکلات این بخش را رصد کرد تا حجم عظیم فعالیت ها تنها بر دوش آن نباشد

بلکه باید با تقسیم کار بین دستگاه‌های مرتبط در جهت سرعت بخشیدن به جابه‌جایی کالا سهیم باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان افزود: با همت و تلاش شما عزیزان تاکنون هیچ گونه مشکلی در جابجایی کالا پیش نیامده ودر این استان هیچ باری روی زمین نمانده است و این امر نشان از تعامل خوب بین انجمن رانندگان و انجمن شرکت های حمل و نقل استان دارد.

باقرجوان در خصوص ناوگان ملکی ،لاستیک ،بارهای حساس، جعل فتوشاپ بارنامه، گشت انبارها بیمه کالا ،کمیسیون ویژه و عدم پرداخت کرایه سخنان مبسوطی را یادآور شد و گفت: این جلسات و نشست ها باید به صورت چرخشی در شهرستان‌های دیگر برگزار شود تا از نزدیک مسائل و مشکلات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقلی بررسی و مرتفع گردد.

در این جلسه عابدینی معاون حمل و نقل گفت:با تعأمل و هماهنگی خوبی که بین انجمن رانندگان و انجمن شرکت های حمل و نقلی وجود دارد تلاش می‌کنیم تا با تشکیل جلسات تخصصی در چارچوب قوانین و دستورالعمل های سازمان مسائل و مشکلات در این حوزه را مرتفع سازیم.

در ادامه نشست نمایندگان انجمن رانندگان و انجمن شرکت های حمل و نقلی استان به بیان نقطه نظرات و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند که مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به بیان راهکارها و دستور جهت تسهیل در امور و پرداخت.

برچسب ها :