×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قهرمانی هرمزگان در پيكارهاى وزنه‌برداری شرق كشور

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمد راستى ضمن اعلام خبر قهرمانى تیم ورزنه‌بردارى استان در رقابت‌هاى شرق کشور اظهار داشت: مسابقات بزرگ وزنه‌برداری قهرمانی شرق کشور گرامیداشت شهدای وحدت با حضور تیم‌هایی از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی،  کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان (الف) و (ب) به میزبانى شهر زاهدان برگزار شد.

وى افزود: این پیکارها طى روزهاى پنجشنبه و جمعه ٣٠ و ٣١ خردادماه سال جارى با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و ورزشکاران در سالن شهید فهمیده مجموعه ١٧ شهریور زاهدان پیگیرى شد.

رئیس هیأت وزنه‌بردارى استان هرمزگان در ادامه گفت: تیم هرمزگان با کسب پنج مدال طلا قهرمان شد و کرمان و سیستان و بلوچستان بترتیب دوم و سوم شدند.

راستى به نفرات نخست هرمزگان در دسته‌هاى مختلف اشاره کرد و افزود: پیمان دهقانی در وزن ۵۵ کیلوگرم، نیما امین‌پور دریایی در وزن ۶۱ کیلوگرم، مهران قاسم‌زاده در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی غلامپور در وزن ۸۱ کیلوگرم و افشین فروزان در وزن ۸۹ کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود به مدال طلاى این دوره از مسابقات رسیدند.

وى اضافه کرد: رضا ایرانمنش در وزن ۵۵ کیلوگرم و آرین دامود در وزن فوق سنگین دوم شدند و محمدهادی سنگی در وزن ۶۱ کیلوگرم، محمدمحسن رحیمی‌پور در وزن ۹۶ کیلوگرم و حسین بابایى‌نژاد در وزن فوق سنگین مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند.

رئیس هیأت وزنه‌بردارى استان هرمزگان عنوان داشت: هرمزگان سرشار از استعداد است و از این رو قصد داریم با فعالیت گسترده کمیته استعدادیابى هیأت، استعدادها را شناسایى و به جامعه وزنه‌بردارى معرفى کنیم.

راستى خطاب به مسؤولان فدراسیون گفت: فدراسیون وزنه‌بردارى تاکنون به تعهدات خود نسبت به جوانان مستعد هرمزگان عمل نکرده است و امیدواریم در آینده، نگاه خود را نسبت به هرمزگان تغییر دهند.

وى ادامه داد: هیأت استان بشدت به تعدادى میله وزنه‌بردارى نیازمند است و تاکنون مسؤولان فدراسیون قول‌هاى بسیارى در این خصوص داده‌اند اما هنوز عملیاتى نشده است.

رئیس هیأت وزنه‌بردارى استان هرمزگان تصریح کرد: متأسفانه کاندیداها در زمان انتخابات رئیس فدراسیون، قول‌هاى زیادى را مى‌دهند که امیدواریم در آینده به آنها عمل شود و فقط در حد وعده و وعید باقی نماند.

راستى در پایان به برگزاری مجمع انتخابات رئیس فدراسیون وزنه‌بردارى اشاره کرد و افزود: امیدوارم هر فردى که پیروز انتخابات شد، نیم‌نگاهى به هرمزگان داشته باشد چراکه این استان به لحاظ اقلام وزنه‌بردارى بسیار ضعیف است و جوانان مظلوم هرمزگانى به توجهات بیشترى نیاز دارند.

برای مشاهده آلبوم تصاویر اینجا کلیک کنید