×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دسترسي غيرمجار به ايميل شاكي به دليل اختلافات مالي

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سرهنگ “علی اصغر افتخاری” گفت: در پی مراجعه یک شهروند بندرعباسی به پلیس فتا استان مبنی بر هک ایمیل شخصی ، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارات شاکی، فرد یا افرادی ناشناس با در اختیار داشتن رمز ایمیلش اقدام به دسترسی ایمیل نموده و محتویات آن را تغییر داده اند.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه با بررسی ایمیل شاکی مستندات برای شناسایی متهم استخراج شد، گفت: در ادامه با انجام اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم به هویت آقای “ک.ف” شناسایی شد و دستگیر شد.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی تجهیزات متهم مشخص شد وی برخی مستندات مربوط به شاکی پرونده را ذخیره کرده است و همچنین در چندین مرحله محتویات ایمیل شاکی را تغییر داده است.

وی با بیان اینکه متهم از همکاران شاکی بوده است، افزود: در بازجویی بعمل آمده متهم با مشاهده مستندات لب به اعتراف گشود و بیان داشت با توجه به اختلافات مالی که شاکی داشته است دست به این عمل زده است.

سرهنگ افتخاری به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان رمزهای خود را در اختیار دیگران قرار ندهید چراکه آنها می‌توانند از اطلاعات شما در فضای مجازی سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: حتما تنظیمات امنیتی ایمیل‌ها و حساب‌های کاربری خود را فعال نمایید تا مجرمان سایبری نتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.