×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صدور گواهی سوء پیشینه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی / افتتاح چهاردهمین دفتر خدمات الكترونيك قضايي استان در حاجی آباد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی معاون آمار و فناوري اطلاعات دادگستري هرمزگان اظهارداشت: چهاردهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی استان هرمزگان و نخستین دفتر از نوع در شهرستان حاجی آباد افتتاح و راه اندازي شد.

معاون آمار و فناوري اطلاعات دادگستري هرمزگان در حاشيه مراسم راه اندازي اين دفتر اظهار داشت: راه اندازي اين دفاتر خدمات الكترونيك در راستاي ارائه خدمات مطلوب به مراجعین دستگاه قضایی، توسعه عدالت الكترونيك و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصي صورت می گیرد.

وي از دفاتر خدمات الكترونيك قضايي به عنوان پل ارتباطي ميان مردم و دستگاه قضايي نام برد و يادآور شد: بهره گيري از فناوری های نوین و دستاوردهای حوزه الکترونیک و نرم افزار، نقش مهمي در تحول قضايي ايفاء كرده است.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان هرمزگان با اعلام این مطلب که 86 درصد از ابلاغات قضایی استان هرمزگان به صورت الکترونیک صورت می گیرد ، يادآور شد: به كار گيري ابلاغ الكترونيك قضايي تحول عظيمي در ارائه خدمات ايجاد نموده و ضمن كاهش هزينه های دادرسي و ابلاغ اوراق ، موجب تسريع در جريان دادرسي نیز شده است.

قهرمانی همچنین اعلام کرد، با برنامه ریزی دقیق و ایجاد زیرساخت های لازم برای نخستین بار در کشور ، صدور گواهی سوء پیشینه به صورت الکترونیک و در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان هرمزگان صورت می گیرد.