×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
هشدار پليس پیشگیری استان هرمزگان در آستانه فصل گرما

به گزارش تجارت جنوب آنلان، سرهنگ “رضا سبزواری” گفت: داشتن زيورآلات و اشياي گرانقيمت براي دختران و پسران به خودي خود باعث جلب توجه سارقان به ويژه سارقان خرده پا مي شود و كودكان را در معرض تهديد سرقت قرار مي دهد.

وي افزود : اين تهديد به ويژه در فصل گرما و تعطيلي مدارس براي كودكاني كه براي تفريح و بازي به تنهايي به كوچه و خيابان مي آيند بيشتر مي شود.

سرهنگ رضا سبزواری از پدران و مادران خواست تا فرزندانشان را به تنهايي براي گذراندن اوقات فراغت به كوچه و خيابان يا اماكن عمومي نفرستند و جدا از همراه كردن زيورآلات گرانبها به ويژه براي دختر بچه ها بپرهيزند.

سرپرست پلیس پیشگیری در مورد تردد كودكان به مراكز آموزشي و تفريحي در طول تعطيلات ابراز داشت: والدين حتما براي تردد فرزندان به مدرسه و برعكس از سرويس معتبر استفاده كنند و چنانچه از سرويس استفاده نمي كنند كودكان را تا مراكز آموزشي همراهي كنند.

به گفته سرهنگ رضا سبزواری ، كنترل تردد و زير نظر داشتن مراودات كودكان و آموزس نحوه تردد در شهر به اين گروه سني امري ضروري است.

وي اظهار كرد : به فرزندان خردسال و كودكان خود آموزش دهيد كه از همراهي با افراد غريبه يا سوار شدن به خودروي ناشناس خودداري و در صورت نياز از وسايل نقليه عمومي استفاده كنند.

سرپرست پلیس پیشگیری استان به خانواده ها توصيه كرد : به هيچ عنوان فرزندانشان را در منزل تنها نگذارند و هرگونه تاخير در مراجعت كودكان را به پليس اطلاع دهند.

سرهنگ رضا سبزواری در پايان خاطر نشان كرد : رعايت پوشش مناسب و اجتناب از زيورآلات باعث مي شود كودكان از هرگونه تعرض و آزار و اذيت سارقان و تبهكاران مصون بمانند.