×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از پوتین های بسته استاندار تا درخواست برطرف کردن دوگانگی در کشور از وزیر اقتصاد و حمایت از مدیر کل گمرکات استان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حسین هاشمی تختی در حاشیه نشست وزیر امور هماهنگی اقتصادی و دارایی با فعالان اقتصادی در گفتگو با تجارت جنوب آنلاین، نکات مطرح شده در این جلسه را یادآور شد و تصریح کرد: به دنبال تبلیغ با انتقاد کردن از عملکرد دولت نیستم اما نقد اگر منصفانه و دوستانه باشد تاثیرگذارتر خواهد بود بنابر این در این ایام باید به دولت برای عبور از این بحرانی که ایجاد شده است کمک کنیم.
وی تشریح کرد: استاندار هرمزگان در صحنه عمل و مباحث توسعه، عمران و آبادانی پوتین بسته آماده و شخصا پیگیر مسائل تولید هستند تا بتوانند در راستای بهبود اقتصاد کشور و رونق تولید گام‌های مثبتی را بردارند که تا حدود زیادی می‌توان گفت که به نتیجه هم رسیده‌اند.
عضو مجمع نمایندگان استان با ذکر اینکه حل شدن مسائل و مشکلات استان هرمزگان برای کل کشور مفید است، تشریح کرد: استان هرمزگان نفسکش و شاهرگ کشور است بنابراین باید توجه بیشتری در راستای حل مشکلات هرمزگان و درنتیجه کشور شود.
وی گفت: با توجه به اینکه ما در شرایط جنگی قرارداریم برای اینکه بتوانیم به نتیجه درست برسیم پیشنهاد می‌کنم که کمیته‌ای تشکیل شود.
هاشمی تختی با ذکر اینکه ما در شرایط جنگ قرار داریم و برای رسیدن به نتیجه درست پیشنهاد تشکیل کمیته ویژه را دارم، تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم که کمیته‌ای با حضور استانداری، تیم اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل تا مسائل و مشکلات استان آنالیز شود و مشوق‌هایی نیز در این راستا برای استان‌ها در نظرگرفته شود.
عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: بنده به نیابت از چهار برادر دیگر در مجمع نمایندگان استان، آمادگی کامل مجمع را برای کمک در رفع مشکلات در صورت نیاز اعلام می‌کنم.
وی اظهار کرد: در بحث بازگشت مازاد درآمد به استان باید بیشتر توجه شود.
هاشمي تختی با اعلام حمايت از مديركل گمركات استان هرمزگان تصريح کرد: جناب سعيدي یک چهره میدانی و فردی پاکدست، جدی و فنی است. با توجه به اینکه هم تجار، هم مجموعه گمرک از عملکرد این شخص رضایت دارند و انتظار داریم وزارتخانه نیز برای موفق شدن وی حمایتهای لازم را انجام دهد.