×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۵۰ نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شد/افزایش سرقت علائم و ترانس در جاده‌های استان

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان هرمزگان گفت: ۱۵۰ نقطه حادثه خیز در استان با همکاری و تعامل پلیس راهنمایی و رانندگی شناسایی و جهت تامین اعتبار به ستاد مرکزی اعلام شده است.

 به گزارش تجارت‌جنوب آنلاین،سومین جلسه کمیسیون راه‌ها‌ی استان هرمزگان با حضور تمامی اعضا و با دستور کار پیگیری مصوبات جلسه قبل برگزار شد و هر کدام از اعضا به بیان عملکرد حوزه خود پیرامون ایمن‌سازی راه‌های استان پرداختند.

در این جلسه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان هرمزگان گفت:در بحث ایمنی راه ها هر جا که پلیس بر اساس بازدیدهای  میدانی و تجربه به عنوان نقطه حادثه‌خیز تشخیص داده است را باید مورد توجه قرار دهیم و در کوتاه‌ترین مدت با آشکارسازی و در دراز مدت با اخذ اعتبارات لازم نسبت به رفع آن و نجات جان انسان‌ها اقدام کنیم.

داریوش باقرجوان افزود :راه‌های شریانی و ترانزیتی این استان که در کریدورهای شمال به جنوب و غرب به شرق قرار گرفته نقش حیاتی و عظیمی در رشد و توسعه این منطقه دارد لذا انتظار می‌رود متولیان ساخت با اعتبار مناسب نسبت به احداث راه‌های ایمن اهتمام ورزند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان اضافه کرد: شرکت زیرساخت به عنوان متولی ساخت نسبت به مرتفع کردن منطقه پل غاز در محور ترانزیتی بندر‌لنگه به بندر خمیر که بر اساس ریزش کوه در بارندگی های سال جاری بر روی باند جدید سوار رو تاکنون مسدود است و تردد از کنارگذر صورت می ‌گیردو همچنین در مورد ترانشه حاجی‌آباد اقدام لازم به عمل آورند.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان هرمزگان گفت:۱۵۰ نقطه حادثه خیز در استان با همکاری و تعامل پلیس را شناسایی و جهت تامین اعتبار به ستاد مرکزی اعلام شده است که بیست و دو نقطه مصوب گردید و تا کنون ۱۵ نقطه مرتفع شده است و۷ نقطه دیگر را هم تا پایان سال به اتمام خواهیم رساند .

باقرجوان گفت: با توجه به کاهش اعتبارات متاسفانه سرقت علائم و ترانس افزایش یافته است که این کار موجب به خطر افتادن ایمنی راه‌ها شده است لذا از شورای تامین درخواست داریم با سارقین و عاملان برخورد قاطع و جدی تر داشته باشند .

برچسب ها :