×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لازم باشد صندلی مجلس را با لباس رزم عوض می‌کنم

به گزارش تجارت جنوب‌آنلاین، هاشمی‌تختی در جلسه شورای اداری اظهار داشت: خاضعانه از رهبر معظم برای انتخاب به جا تشکر می‌کنیم چرا که آرامشی مثال‌زدنی را به جامعه تزریق کرد.
نماینده مردم بندرعباس، خمیر، قشم، حاجی‌آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هرمزگان موضوعات مختلف سیاسی و مذهبی زیادی برای اختلاف وجود دارد ابراز کرد: باید با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر از وقوع اختلاف در استان جلوگیری شود که آیت‌الله نعیم‌آبادی نقش و سهم عمده‌ای در این مورد داشتند.
هاشمی‌تختی تصریح کرد: نهضت مسجد سازی یکی از کارهای بسیار نیک ایشان است که تلاش زیادی برای تقویت حضور در مسجد صورت گرفت.
وی خاطرنشان کرد: قریب به یکسال بر روی جایگذین کار شده است و گزینه‌های زیادی وجود داشتند و از کسانیکه باعث شدند که حاج‌آقا عبادی انتخاب شوند تشکر می‌کنم و ما نیز در خدمت ایشان هستیم.
نماینده مردم بندرعباس، خمیر، قشم، حاجی‌آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در هرمزگان مردم در جهت حراست و حفظ انقلاب از پای نخواهند نشست و در صورت اشاره‌ای از رهبر آمادگی ایستادگی برای صیانت از انقلاب را دارند.
هاشمی‌تختی بیان داشت: بنده نامه‌ای را به فرمانده‌ای سپاه پاسداران نوشتم و گفتم اگر لازم باشم اولین کسی خواهم بود که صندلی مجلس را رها خواهم کرد و لباس رزم خواهم پوشید و برای دفاع تلاش خواهم کرد.
وی گفت: درخواست این مردم خونگرم این است که یک روز به نام خلیج‌فارس یا روز دیگر به دیدار حضرت آقا بروند و درخواست داریم که این درخواست را به گوش حضرت آقا برسانید.
نماینده مردم بندرعباس، خمیر، قشم، حاجی‌آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: هرمزگان با تمام ویژگی‌ها و اهمیت‌هایی که دارد، الگویی برای کشور شده است که در مقطعی که در جنگ اقتصادی هستیم تبدیل به کارگاه تولیدی شده است.
هاشمی‌تختی تصریح کرد: با وجود استاندار، فضای تعامل و همدلی در استان ایجاد شده است و وحدتی مثال زدنی را برای کشور ایجاد کرده است که امیدوارم خداوند توفیق دهد که خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.