×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زلزله ۴.۹ ریشتری بندرکنگ خسارت جانی نداشته است

فرماندار بندرلنگه گفت: زلزله ۴.۹ ریشتری بندرکنگ هیچ‌گونه خسارات جانی را در بر نداشته و تیم اعزامی جهت ارزیابی خسارات جزئی که به برخی منازل، به محل اعزام شده‌اند.

به گزارش تجارت جنوب انلاین علی نیکویی با بیان اینکه زلزله ای با بزرگی ٤.٩ بندر کنگ را لرزاند؛ اظهار داشت: این زمین لرزه در ساعت ٠٣:٢٩:٠١ در عمق ١٣ کیلومتری به ثبت رسیده در اکثر نقاط شهرستان بندرلنگه احساس شد.

وی با اشاره به حضور در مناطق زلزله زده، افزود: از ساعات اولیه صبح در مناطق زلزله زده در بندرکنگ؛ روستای حمیران و بندرمعلم اعزام وخسارات را بررسی کردیم.

فرماندار شهرستان بندرلنگه بیان کرد: خوشبختانه این زلزله هیچ‌گونه خسارات جانی را در بر نداشته و تیم اعزامی جهت ارزیابی خسارات جزئی که به برخی منازل وارد آمده، به محل اعزام شده‌اند.

نیکویی یادآور شد: در بازدید میدانی فقط ترک خوردگی چند منزل خشت گلی و قدیمی و فروریختن دیوارهای بلوکی فاقد فونداسیون؛ همچنین سقوط قسمتی از بالای مناره مسجد جامع روستای حمیران مشاهده شده است.

وی گفت: اوضاع منطقه در حال کنترل است و اکیپ‌های مختلف امداد و نجات و ارزیاب در محل حضور دارند.

همچنین دو زلزله به بزرگی ۳.۵ و ۳.۳ ریشتر به ترتیب در ساعت ۳:۵۰:۳۶ و ۳:۵۶:۲۱ در عمق ۱۰ کیلومتری ثبت شده است.

گفتنی است، زمین لرزه دیگری به بزرگی 3.3 ریشتر در ساعت 8:45 در عمق 2 کیلومتری، امروز سه شنبه یکم مرداد ماه، بندر کنگ را لرزاند.