×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
صیادان به دریا نروند

 طبق اعلام هواشناسی هرمزگان دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس امروز(سه شنبه) و فردا (چهارشنبه) با افزایش سرعت بادهای شرقی در نیمه ابتدایی روز و ساعت پایانی شب مواج است که توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از رفتن به دریا خودداری کنند.

به گزارش تجارت جنوب انلاین کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: باتوجه به مواج بودن دریا، رفت و آمد سایر شناورها نیز بویژه در محدوده تنگه هرمز و شرق خلیج فارس با احتیاط صورت گیرد.

معصومه سی سی پور افزود:در این مدت در ساعت بعد از ظهر در ارتفاعات استان رشد ابر، رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد با احتمال سیلابی شدن موقتی رودخانه های فصلی پیش بینی می‌شود.

وی به شهروندان توصیه کرد: از قرارگیری در مناطق مرتفع و کوهستانی استان خودداری شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: در این مدت همچنین بروز گرد وغبار در ساحل تنگه‌هرمز و جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک پیش بینی می شود.

سی سی پور ادامه داد: روز پنچشنبه هفته جاری از میزان سرعت بادهای شرقی کاسته می شود و در ساعت بعد از ظهر وزش بادهای غربی پیش بینی می شود.

وی گفت: از نظر دمایی نیز امروز (سه شنبه) و فردا (چهارشنبه)، نوسان دمایی در هرمزگان تغییر چندانی نخواهد داشت و روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.