×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جامعه دائماً به آموزش عمومی نیاز دارد

استاندار هرمزگان گفت: جامعه دائماً نیاز به آموزش عمومی دارد بنابراین اعضای شورای فرهنگ و عمومی باید قدرت هماهنگ کردن و شناخت وضع موجود را داشته باشند

به گزارش تجارت جنوب انلاین، فریدون همتی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شد، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی باید به سمتی برود که نقاط قوت و ضعف جامعه را بشناسد و با تکیه به ظرفیت عظیم فرهنگی مردم تصمیماتی را بگیرد.

وی تشریح کرد: هیچکدام از فرهنگ‌های مردم تضادی با ارزش‌ها دینی ندارد و باید این فرهنگ را مورد تکریم قرار دهیم و ارتقا دهیم.

استاندار هرمزگان با ذکر اینکه برای پدیده‌های جدید باید برنامه‌ای متناسب با ارزش‌های جامعه ارائه شود، تصریح کرد: جامعه دائماً نیاز به آموزش عمومی دارد بنابراین اعضای شورای فرهنگ و عمومی باید قدرت هماهنگ کردن و شناخت وضع موجود را داشته باشند و متناسب با ظرفیت‌های خوب مردم اقداماتی را انجام دهند.

همتی تشریح کرد: اگر نهادهای فرهنگی به خوبی راهبری و ساماندهی شوند اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.

وی اذعان کرد: هرمزگان استانی مستعد گردشگر است و هدف گذاری جذب ۱۰ میلیون گردشگر در دستور کار قرار دارد که باعث رونق شدن بخش‌های مختلفی از استان خواهد شد که نیازمند هماهنگی و مدیریت است.