×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتقاد باید منصفانه باشد

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: اگر نقدی به یکدیگر داریم، باید عالمانه و منصفانه باشد و در راستای حل مشکلی را برطرف کند.

به گزارش تجارت جنوب انلاین ،حسین هاشمی تختی پیش ازظهر شنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: فضای تفاهم و همدلی خوبی میان دستگاه‌های اجرایی، دستگاه قضا، نماینده مردم و نماینده محترم ولی فقیه در استان حاکم است و همه با درک مسائل کشور فضای خوبی را برای فعالیت ایجاد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر نقدی به یکدیگر داریم، باید عالمانه و منصفانه باشد و در راستای حل مشکلی را برطرف کند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: استان هرمزگان با دارا بودن نعمت‌های فراوان، فضای کار بسیاری دارد و امروزه که دولت در تنگنا قرار دارد استان در تلاش است با جذب سرمایه‌گذار مشکل را برطرف کند.

هاشمی‌تختی اذعان کرد: با حضور نماینده ولی‌فقیه در بخش فرهنگ عمومی استان، یک افق روشن و امیدوار کننده‌ای دیده می‌شود. اگر کار کارشناسی و جدی صورت گیرد، شورای فرهنگ عمومی می‌تواند تأثیر زیادی در جامعه بگذارد.

وی اذعان کرد: یکی از نگرانی‌ها ما در این بخش این است که فضایی برای حفظ و عفاف مردم فراهم نیست. برای مثال در برخی از بازارها لباسی که در شأن بانوی ایرانی است پیدا نمی‌شود.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان ابراز داشت: طرحی برای جذب سرمایه‌گذار جهت تبدیل کردن لارک به عنوان هدفی برای جذب گردشگر با رعایت موازین دینی و شرعی وجود دارد. نمی‌توانیم ولنگاری را برای جذب گردشگر گسترش دهیم.