×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت است

استاندار هرمزگان گفت: به دستگاه‌های استان اعلام شده است که تنها در راستای تکمیل پروژه‌هایی که درصد پیشرفت فیزیکی بالایی دارند تلاش کنند.

به گزارش تجارت جنوب انلاین ، فریدون همتی بعدازظهر یکشنبه در نشست صمیمانه با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شرق هرمزگان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شد، اظهارداشت: امکان بازدید کل استان در طول دو روز امکان‌پذیر نیست اما تلاش شده است که صحبت نمایندگان تمام شهرستان‌های شنیده شود.

وی با بیام اینکه استقرار کمالی تحرک خوبی در حوزه فرهنگ و هنر استان ایجاد شده است، تصریح کرد: ما محدود به بودجه‌های قلیل هستیم، مجموعه فرهنگی رودکان با بیش از ۲۵۰۰ متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان احداث شده است.

استاندار هرمزگان گفت: انتقاداتی که به دولتی‌ها وارد است این است که فراتر از بودجه کلنگ می‌زنند بلکه باید تمام پروژه‌ها به اتمام برسند بعد پروژه جدیدی شروع شود.

همتی بیان داشت: بنابر مضیقه بودجه‌ای دولت، برای اتمام پروژه‌ها اولویت بندی صورت گرفته شده است و به دستگاه‌ها اعلام شده است که در راستای تکمیل پروژه‌هایی که درصد پیشرفت فیزیکی بالایی دارند تلاش کنند.

استاندار هرمزگان اذعان کرد: بنده اعتقاد دارم با هنر، ادبیات و تلاش هنرمندان می‌توان رسوم زندگی خوب مانند خوب کارکردن، استقلال و مقاومت را در میان جامعه نهادینه کرد.

همتی با تاکید بر اهمیت هنر و فرهنگ در جامعه، خاطرنشان کرد: شما در این مقطع حساس می‌توانید با پیام‌ها و تولیدات خوب خودتا تأثیر تحریم را کم کنید و در مقابل، روحیه مقاومت و ایستادگی را در مردم در راستای شکست دشمن تقویت کنید.