×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
راه‌اندازی بنگاه های کوچک،عامل نجات کشور در شرایط کنونی است

به گزارش تجارت‌جنوب آنلاین، هادی ابراهیمی با بیان این‌که کارآفرینی مفهومی گسترده دارد باید به آن پرداخت گفت:احساس می‌کنم به این موضوع در استان هرمزگان  آن طور که باید توجه نمی‌شود و فضایی برای استارت آپ ها به صورت حرفه‌ای شکل نگرفته است.
وی افزود: برای حوزه کارآفرینی سعی می‌کنیم دوره‌هایی را برگزار کنیم و از پیشکسوتان این عرصه برای استفاده از تجربیات بهره بگیریم.
ابراهیمی ادامه داد:استان هرمزگان به نیرویی جهت تبدیل سریع ایده به کار نیاز دارد و به جد پیگیر این موضوع خواهیم بود تا سرمایه‌ها و ظرفیت‌های هرمزگان دیده شود.
وی  با اشاره به این که از کمبود منابع مالی اطلاع دارم تصریح کرد:شرایط خاص امروز جامعه را درک می‌کنم اما برای ایجاد شغل باید ریسک کرد و ما باید این ریسک را بپذیریم.
ابراهیمی اظهار داشت: سعی ما مبارزه با مغوله‌ی بیکاری است و  یقین دارم این امر  با راه‌اندازی بنگا‌ه های کوچک ممکن می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: اگر واقعاً می‌خواهیم اشتغال ایجاد می‌شود با رویکرد تکیه و اصرار به صنایع غرب بندرعباس کاری از پیش نمی‌رود و مشکلات اشتغال حل نمی‌شود و افراد باید به سمت مشاغل خرد و بنگاه‌های کوچک نیز بروند.