×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
استفاده از امتیازات هرمزگان بدون به جا آورردن تعهد

به گزارش تجارت‌جنوب آنلاین،دکتر حسین فرشیدی ظهر امروز در نشستی خبری افزود: اگر در کشور ما پیشرفت‌هایی حاصل‌شده است، فقط حاصل تلاش مسئولین نیست، بلکه بخش مهمی از این پیشرفت را مدیون آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی توسط خبرنگاران هستیم.

وی با بیان اینکه در استان هرمزگان با معضلی روبه‌رو هستیم که به دنبال رفع آن هستیم، تصریح کرد: پزشکان فارغ‌التحصیلی در هرمزگان بوده که تعهد خدمت داشته‌اند اما اکنون در هرمزگان نیستند.

فرشیدی با اشاره به اینکه بسیاری از این پزشکان در تهران مشغول به کار هستند، اضافه کرد: یکی از معاونین خود را مأمور کرده‌ام تا براساس لیستی که وجود دارد این افراد را شناسایی و اقدامات قانونی لازم را انجام دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این افراد از امتیازات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بهره برده اما تعهد خدمتی خود را انجام نمی‌دهند، اظهار کرد: امیدوارم هر چه زودتر با این افراد برخورد شود زیرا هم‌اکنون مراکز درمانی ما نیز نیاز به این افرادی دارد که استان هرمزگان بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان بشاگرد به‌صورت ویژه دیده‌شده است، اضافه کرد: احداث بیمارستان در این شهرستان برای بالا بردن وجه و ارسال نیروی متخصص بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در پایان گفت: امیدواریم با اعزام متخصص داخلی و اطفال به بشاگرد بتوانیم با بهبود ترانسپورت از بشاگرد به میناب هدف‌گذاری خود را در جهت بهبود وضعیت درمانی شهرستان بشاگرد بهبود بخشیم.