×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگا‌های دولتی پیگیر پروژه‌های رها شده باشند

به گزارش‌تجارت‌جنوب‌آنلاین،استاندار هرمزگان صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان‌این‌که طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان هرمزگان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد، گفت: این طرح یکی از سندهای بسیار مهم برای تصمیم‌گیری در خصوص ناحیه‌ی کرانه ای و ساحلی است.
فریدون همتی تصریح کرد:با تصویب این سند تصویر روشنی برای همگان وجود خواهد داشت که می‌توانند از آن بهره ببرند و همه‌ی دستگاه‌های متولی باید به آن توجه داشته باشند.

استاندار هرمزگان ادامه داد:مطالعه سایر جزایر نیز برای استانداری مهم است و از این پس باید فکری برای سایر جزایر هم داشته باشیم،ظرفیت جزایر را فعال و گردشگری فعال را در این مناطق ایجاد کنیم.

وی با اشاره به دستگاه‌هایی که زمینی را به افراد واگذار کرده‌اند گفت: دستگاه‌ها  باید ضمن پیگیری و سرکشی توجه داشته باشند اگر تخلفی صورت گرفت با فرد خاطی برخورد شود و اگر تغییر کاربری صورت گرفته سریعا زمین را به فرد دیگری واگذار کنند.

همتی افزود:ما قصد نداریم مردم را در تنگنا قرار دهیم  و دولت به دنبال ایجاد اشتغال است و تمایل دارد مردم رشد و به خود اکتفا کنند.

وی ادامه داد: استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در راس امور استان قرار دارد و تمامی دستگاه‌ها باید با هماهنگی استانداری فعالیت خود را انجام دهند این که دستگاه‌هایی بگوید قانون برای من به شکل دیگری است و یا وزارت‌خانه‌ی من چنین نظری دارد برای من معنایی ندارد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: دستگاه‌ها باید از تصمیمات بخشی فاصله بگیرند و انعطاف بیشتری داشته باشند‌.

وی با اشاره به بازدید هفته‌ی گذشته از ورزشگاه خلیج‌فارس گفت: تصمیم برآن شد که این ورزشگاه به بخش خصوصی یا شهرداری واگذار و ورزشگاه به  یک پارک تفریحی تبدیل شود.

همتی افزود: دستگاه‌های نظارتی باید پیگیری خود را نسبت به پروژه‌های دولتی رها شده بیشتر کنند و به فکر راه‌اندازی دوباره این پروژه‌ها باشند.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: هر پیشرفت یا ضعفی در استان صورت بگیرد مدیران باید پاسخگو باشند،ما باید سعی کنیم زندگی را برای مردم آسان‌تر کنیم نه این‌که مردم در تنگنا قرار بگیرند.