×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
الحاق يک ناو اطلاعاتی، یک زیردریایی کلاس غدير، يک یدک‌کش و يک بالگرد به نیروی دریایی ارتش

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ، امیر دریادار تورج حسنی مقدم در این مراسم اظهار کرد: نیروی دریایی توانسته دراجرای تدابیر مقام معظم رهبری در جهت قدرت سازی در منطقه به یکی از بازوهای نیروهای مسلح تبدیل شود.

وی ادامه داد: تلاش‌ها برای رسیدن به هدف‌های دفاعی همچنان ادامه دارد و ما از تمام قدرت خود برای آبادانی بندر جاسک و نیروی دریایی که در این خطه و سواحل مستقر است استفاده می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: باید بدانیم تمام امنیت و آسایشی که داریم را مدیون شهدا هستیم و تمام این‌هاحول محور ولایت می‌چرخد.

امیر دریادار حسنی مقدم عنوان کرد: این الحاقیه که در راستای فرامین مقام معظم رهبری و در جهت ساختاربندی منطقه صورت گرفت، آمایش سرزمینی جدیدی را به وجود می‌آورد و از سمت‌وسوی تهدیدات و به لحاظ الزامات دفاعی بسیار مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: راهبردی که امام راحل برای ما مشخص کردند مقاومت و حضور در صحنه است و این‌ها باعث پیروزی ما در 8 سال دفاع مقدس شد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: امروز نیز راهبردی که رهبر انقلاب برای ما ترسیم کرده، مقاومت فعالانه همراه بامؤلفه‌های بازدارندگی فعال است.