×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
افتتاح 32 پروژه صنعتی،معدنی و تجاری در هفته دولت

به گزارش تجارت‌جنوب آنلاین،خلیل قاسمی بیان کرد : در هفته دولت 23 پروژه با سرمایه گذاری بیش از سه هزار و 167 میلیارد ریال و  اشتغال یک هزار و 481 نفر افتتاح می‌شود.

وی در ادامه افزود : در این هفته آغاز عملیات اجرایی 6  پروژه  با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 994 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 159 نفر به زمین زده خواهد شد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت اعلام کرد: با پیگیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یک واحد صنعتی با سرمایه بیش از شش میلیارد ریال احیاء شد که زمینه اشتغال 7 نفر به صورت مستقیم  مهیا شده است.

قاسمی از مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی سخن گفت و اظهار داشت:  واحد صنعتی معماران تجارت آفتاب با سرمایه 170 میلیارد ریال در طرح مسئولیت های اجتماعی استان شرکت کرده و در هفته دولت یک مدرسه در شهرستان میناب افتتاح و  عملیات اجرایی یک مدرسه در اولین روز از هفته دولت در بندرعباس آغاز خواهد شد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد : تعداد کل پروژه های صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان که  هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد، 32 مورد  با سرمایه گذاری بیش از پنچ هزار و 338 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم بیش از یک هزار و 647 نفر خواهد بود.