×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشکلات را صادقانه با مردم در میان بگذارید

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فریدون همتی در مراسم آغاز هفته دولت در بندرعباس، افزود: شان و جایگاه مدیران زمانی مشخص می‌شود که بتوانند به مردم خدمتی کنند.
وی با بیان اینکه امروز مردم با تحمل سختی‌ها کشور را با اقتدار به سمت جلو سوق می‌دهند، اظهار کرد: جنگ اقتصادی عوارضی مخرب‌تر از جنگ نظامی دارد،امروز سرتاسر ایران جبهه‌ی جنگ حق علیه باطل است.
همتی با اشاره به اینکه دشمن انتظار نداشت ایران پیروز این جنگ اقتصادی شود و تولید اینگونه رونق پیدا کند، خاطرنشان کرد: مردم باید قدر مقاومت خود را بدانند و پیام ایستادگی و پیشرفت را به دنیا می‌دهند.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه مدیران باید به خوبی خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند، اضافه کرد:هیچ‌کس منکر مشکلات نیست اما کشور اسیر مشکلات نخواهد شد و با اقتدار از این دوره هم عبور خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه وضعیت ایران از بسیاری از کشورهایی که خود را در اختیار آمریکایی‌ها قرار داده‌اند بهتر است، عنوان کرد: امروز در جامعه بین المللی کشور ایران حرفی برای گفتن دارد و این نشانه‌ی عظمت کشور ماست.
همتی ادامه داد: دستگاه قضایی با قاطعیت با فساد برخورد خواهد کرد و این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز کشور ما در بنزین خودکفا شده است و صادرات بنزین هم از دیگر دستاوردهای دولت است که به دست جوانان همین آب و خاک صورت گرفته است، افزود: ساخت زیردریایی و دیگر تجهیزات نظامی به دست جوانان کشور از دیگر افتخارات ما است.
وی در پایان با اشاره به اینکه ضعف ما در نحوه‌ی اطلاع‌رسانی است باید در این رابطه بیشتر تلاش کنیم و مردم را در جریان امور بگذاریم، اضافه کرد: اگر مشکلی وجود دارد صادقانه با مردم در میان بگذارید و تلاش‌هایی که انجام می‌شود را برای مردم بازگو کنید.