×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بهره برداري از 230 كيلومتر روكش آسفالت و لكه گيري راه‌هاي اصلي و روستايي در هفته دولت 

به گزارش تجارت‌جنوب آنلاین،یوسف عابدینی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت : پروژه ها شامل اجرای بیش از 230 کیلومتر عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری راه‌های اصلی و روستایی و روکش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ ، عملیات تعریض و بهسازی و رفع دو نقطه پر تصادف جهت بهبود سطح رویه و افزایش ایمنی مسیر است .

عابديني اضافه کرد : اعتباری بالغ بر 546200 میلون ریال از منابع ملی و استانی جهت تکمیل این تعداد پروژه هزینه شده است  که می‌تواند تاثیرات مهمی در جهت بهبود سیستم حمل و نقل و روانی تردد داشته باشد .

وی به پروژه های مهم در هفته دولت اشاره و بیان کرد : روکش آسفالت محور بندرعباس – بندرخمیر ( محور بندر شهید رجایی) به طول 6 کیلومتر  ، روکش آسفالت جکدان – جاسک به طول 30 کیلومتر ، تعریض و بهسازی محور تنگ بستک (چاه بنارد ) به طول 6 کیلومتر و روکش آسفالت محورهای میناب- بشاگرد –به طول 10 کیلومتر از مهمترین پروژه های قابل بهرداری در هفته دولت امسال است .

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان خاطرنشان کرد : برخی از این پروژه ها در سال گذشته و برخی در سال جاری وارد مرحله عملیاتی شده و اکنون آماده بهره برداری شده است .