×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
عدم تخصيص مواد اوليه داخلي به واحدهاي توليدي قابل قبول نيست

به گزارش‌تجارت‌جنوب آنلاین، مدرس خياباني در حاشيه اين بازديد در مصاحبه با روابط عمومي فولاد هرمزگان گفت :صادرات بايستي در راس امور باشد و ما براي رفع موانع صادرات تلاش ميكنيم .

وي با اشاره به مشكلات واحدهاي توليدي در   تهيه مواد اوليه گفت :

عدم تامين مواد اوليه مورد نياز واحدهاي توليدي  قابل قبول نيست و تامين مواد مورد نياز بايد در اولويت باشد و در صورت عدم تامين به موقع اين مواداوليه  خسارات اقتصادي و اجتماعي خاصي را به بار خواهد آورد .

دكتر همتي نيز در بازيد از خط توليد فولاد هرمزگان گفت :همه ما بايد از ظرفيت هاي توليد در استان استفاده كنيم و تلاش كنيم مشكلات واحدهاي توليدي را برطرف كنيم.

دكتر همتي با اشاره به شعار سال 98 كه توسط مقام معظم رهبري نام گذاري شده است تاكيد كرد : اگر واحد توليدي بتواند فعاليت كند چرخ اقتصاد كشور مي چرخد و ما بايد حمايت هاي لازم را از توليد داشته باشيم .

وي با اشاره به توليد و توسعه 10 ميليون تن فولاد در استان هرمزگان گفت :نزديكي به دريا و انرژي يكي از مزيت هاي استراتژيك منطقه هست تا طرحهاي توسعه اينجا اتفاق بيافتد و با كمك همه صنايع و مسئولين اين امر اتفاق خواهد افتاد .

دكتر همتي با اشاره به نقش صنايع در توسعه استان ، بر انجام كليه مراودات مالي صنايع استان در بانكهاي استاني تاكيد كرد . وي افزود : همه صنايع فعاليتهاي مالي ، مالياتي ، حتي امور مربوط به بيمه كاركنان خود را در استان انجام دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.