×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
همدلی و یکدستی نسخه شفابخش برای اداره کشور است/هرمزگان در پایان سال میزبان رییس جمهور خواهد بود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ، فریدون همتی صبح سه شنبه در مراسم آغاز عملیات احداث ۷هزار واحد مسکونی در هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور برگزار شد، بیان داشت: امروز در راستای برنامه و سیاست‌های دولت برای تولید مسکن در کشور برای اقشار نیازمند به ویژه بافت‌های فرسوده در استان آمادگی شروع علمیات ساخت و ساز هفت هزار و ۱۲۵ واحد مسکونی در استان هرمزگان را داریم.

استاندار هرمزگان بیان داشت: امروز عملیات اجرایی ۴۰۰ هزار واحد مسکونی آغاز خواهد شد که سهم استان هرمزگان در فاز اول هفت هزار و ۱۲۵ واحد خواهد بود.

وی مطرح کرد: حدود ۶۲۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است که در هفته دولت افتتاح خواهند شد و عملیات اجرایی ۲۲ پروژه نیز آغازخواهد شد که این نشان دهنده این است که دولت و ملت در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمن گامی بلند برداشته‌اند.

همتی خاطرنشان کرد: مجموعا ۲هزار و ۲۰۰میلیازد تومان هزینه‌های پروژه‌های هفته دولت است و افتتاح پروژه‌های بزرگ تر در اواخر سال با حضور رییس جمهور انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای پشتیبانی از بافت فرسوده بندرعباس که حدود ۴۲ درصد از این شهرستان را تشکیل می‌دهد اقداماتی در حال انجام است.

وی با ذکر این نکته که ساماندهی بافت فرسوده بسیار پیچیده است، تشریح کرد: بسیاری از اقدامات اساسی انجام شده است و سرعت ساخت وسازها در سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد و به صورت هفتگی از این بافت‌های بازدید خواهد شد تا این عمل با سرعت به پایان برسد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در پایان سال میزبان رئیس جمهور برای اجرای پروژهای بزرگ و آغاز ساخت وساز مسکن در بافت‌های فرسوده خواهیم بود و امیدوارم که بتوانیم سیاست‌های رئیس جمهور را برای تولید مسکن در هرمزگان دنبال کنیم و این مسکن به نیازمندان واقعی تحویل داده شود.

وی ادامه داد: در این شرایط سختی که دشمن با تحمیل تحریم‌های همه جانبه بر کشور اعمال کرده است کشور ما از تولید عقب نمانده است و رونق تولید به خوبی پیشرفت داشته است.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: امروز کشور با زیر ۳۰۰هزار بشکه فروش نفت اداره می‌شود و با این حال می‌بینیم که هزاران پروژه در حال بهره‌برداری است و چرخ توسعه کشور متوقف نشده است و با همان سرعت پیشین به پیشرفت ادامه می‌دهد.

همتی اذعان کرد: بسیار مفتخریم که دولت در شرایط سختی که در اثر تحریم‌های بی سابقه دشمن قرار دارد دارد در هفته دولت هزاران پروژه در حال افتتاح و بهره‌برداری است.

استاندار هرمزگان گفت: همدلی و یکدستی نسخه شفابخش ما برای اداره کشور است اما باید بدانیم که دولت در شرایط سختی قرار دارد و اگر انتقاداتی صوت می‌گیرد با در نظر گرفتن شرایط موجود باشد.

همتی با بیان‌این که در بحث تامین معیشت مردم با سختی مواجه شدیم اما از ایستادگی مردم و این که دولت را یاری می‌کنند سپاس‌گزاریم و بهترین‌ها را برای مردم ایران تهیه خواهیم کرد گفت: ایجاد امید برای مردم از اصلی‌ترین وظایف ما خواهد بود و به این اصل پایبند هستیم،