×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
چوب حراج را بر خدمات دولت نزنیم/ باید قدردان کسانی که کمر همت برای خدمت بسته اند باشیم/قدردانی رییس مجمع نمایندگان استان از تلاش‌های استاندار هرمزگان

به گزارش تجارت‌جنوب آنلاین،محمد آشوری‌تازیانی شامگاه سه‌شنبه در آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان بندر خمیر در بندرپهل به مناسبت هفته دولت گفت:تلاش‌هایی که دولت‌های گوناگون در ادوار مختلف انجام داده‌اند کارنامه‌ی جمهوری  اسلامی را درخشان کرده‌است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: با تلاش‌های استاندار هرمزگان امروز شاهد خدمات‌دهی مناسب در استان هستیم و تحول خوبی را شاهدیم همچنین در هفته دولت با بهره‌برداری از پروژه‌های کارآمد در پی ارتقا این خدمات خواهیم بود.

وی بیان داشت:بعضی اوقات نسبت به خدمات جمهوری اسلامی بی تفاوت هستیم. چرا باید چوب حراج را بر خدمات دولت زد؟ما باید قددران و زحمات کسانی باشیم که خدمت می‌کنند.

نماینده‌ی حوزه‌ی انتخابیه بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۶۰هزار روستا در کشور وجود دارد که با نگاهی به روستا‌های استان هرمزگان هم می‌توان تغییر چهره‌ی روستا را دید که محصول تلاش‌های مسئولین همین نظام است و رضایت مردم را در پی داشته است.

آشوری تازیانی با بیان‌این‌که ما باید قددران و زحمات کسانی باشیم که خدمت می‌کنند اظهار داشت: این مهم نیست که چه کسی در کجا چه کاری کرده است اگر کاری انجام داده که در راستای آبادانی کشور بوده قابل تقدیر است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود:هفته دولت نیز هفته‌ای نمادین برای تشکر از زحمات دولتمردان است از جناب همتی نیز که کمر به تلاش بسته‌اند و عاشقانه خدمت می‌کنند کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد:کاستی‌هایی که وجود دارد طبیعی است و نیازمند تلاش بیشتر است،تنها با انسجام ملی می‌توان کاستی ها را پوشش داد.

آشوری تازیانی با اشاره به این که نظام ما نظام مقتدری است که این اقتدار را بارها نشان داده است گفت:شان و جایگاه کشور ما با اقداماتی که در زمینه دفاعی و نظامی انجام داده‌ایم بیش از پیش ارتقا یافته است و برنده‌ی این نبرد ما هستیم ممکن است فشارهایی به‌ ما تحمیل شود اما خودباوری این سختی را تسهیل می‌کند.

وی ادامه داد:با تلاشی که استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان استان انجام داده‌اند بندر پهل به شهر تبدیل شده است و اکنون برای توسعه این منطقه باید تلاش شود.

نماینده‌ی حوزه‌ی انتخابیه بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:در حوزه‌ی اشتغال پایدار در این منطقه نیز باید تمام سعی خود را به کار بگیریم که توسعه‌ی مناطق مرزی در راستای اقتصاد دریا محور اقدام خوبی خواهد بود.

فاطمه راد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.