×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
مشارکت 95 درصدی قشم در انتخابات نشانگر ولایتمداری مردم است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عباس میرزاد در همایش شوراها و دهیاری ها در شهرستان قشم اظهار داشت :انتخابات بزرگترین پروژه سیاسی سال آینده است چراکه انتخاب سرنوشت مردم به دست خودشان بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثر در انتخابات بسیار ارزشمند است عنوان کرد: مشارکت ۹۵ درصدی مردم شهرستان قشم در انتخابات دور گذشته نشان از ولایتمداری این مردم بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با ذکر این نکته انتخابات یک تکلیف شرعی است تصریح کرد: هرمزگان به عنوان استانی مرزی و قشم به عنوان جزیره ایی که در پیشانی تحولات منطقه است با میزان مشارکت مردمی بالا در انتخابات می تواند شاخص رضایت بخشی برای مقبولیت نظام باشد.

میرزاد ابراز داشت: کنگره ملی شهدا در دی ماه یک اتفاق بزرگ و رویداد ملی است که استان هرمزگان میزبان آن خواهد بود.

وی تشریح کرد: استان هرمزگان اکنون به یک پایگاه عمرانی مبدل شده است و در هفته دولت شاهد بهره برداری از 620 پروژه عمرانی بودیم که نشان از عدم کار ساز بودن تحریم های دشمن بوده است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با ذکر این نکته که نیازمند حفظ وحدت در جامعه هستیم، اذعان کرد: در حال حاضر نظاره گر توسعه سیاسی در کشور هستیم و مردم در شرایط سخت نیز همراه نظام و دولتمردان هستند.

لازم به ذکر است که به یک سوم از دهیاری های شهرستان قشم در سفر سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و‌اجتماعی استانداری هرمزگان اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان از محل آلایندگی ها تخصیص یافت.