×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
غرور و غفلت آفت قدرت است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمد آشوری صبح روز پنجشنبه در بیشت و دومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان اظهار داشت: فلسفه جشنواره شهید رجائی تقدیر از خدمت و خدمتگذاری و محصول مجموع حرکت‌های تمام مدیران در ابعاد مختلف است.

وی عنوان کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی بزرگترین سرمایه خادمان را خدمتگذاری بدون منت تلقی می‌کرد و هیچ شانی را جزء خدمت گذاری برای مدیران نمی‌پنداشت که یک ضابطه‌ای است تا خود را با آن بسنجیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان تصریح کرد: مردم استان هرمزگان وفادار، نجیب و قدرشناس هستند و هر کسی که در عرصه خدمت رسانی گامی برداشته است مورد قدردانی مردم قرار گرفته است.

وی با ذکر این نکته که دستاوردهای دولت به عنوان دستاوردهای انقلاب در ذهن مردم نقش خواهد بست، تشریح کرد: برگزاری شهید رجائی فرصتی است که با شاخص‌های معیار، خود را بسنجیم که در کجا قرار داریم و اگر کاستی وجود دارد رفع شود و سرعت خدمت رسانی به مردم افزایش پیدا کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: آفت قدرت غرور و غفلت است برای اینکه در عرصه خدمتگذاری دچار به غرور و غفلت نشویم باید مدل‌هایی اقتباس شده از سیستم دینی طراحی شود.

آشوری ابراز داشت: چیزی که از خدمات دولتمردان حاصل می‌شود باید منجر به احساس رضایتمندی مردم شود چراکه احساس رضایتمندی یک مولفه پایه برای سنجیدن اقدامات است.

وی مطرح کرد: نقد درون گفتمانی یکی از راه‌های از بین بردن ضعف‌های دولت و تقویت احساس رضایتمندی مردم است.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان بیان داشت: گام دوم انقلاب بیانیه ماموریت انقلاب در ورود به عرصه چهل سال بعد است که مزیت‌های مختلفی در این گام دوما ترسیم شده است.

آشوری اظهار داشت: چیزی که ضرورت اساسی کشور بوده است و موجب ایجاد احساس رضایتمندی خواهد شد توجه به فرازهای گام دوم انقلاب است.