×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خسارت جدی نداشتیم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حمیدرضا حیدری‌پوری با اشاره به وقوع طوفان شدید و بارندگی در شب گذشته(۱۲ مهرماه) در بندرعباس، اظهار کرد: مورد خاصی و بحرانی در بارندگی و طوفان شب گذشته در شهر رخ نداده است.

وی با اشاره به اینکه پس از اعلام هواشناسی، به دستور شهردار نیروهای در نظر گرفته شده از تیم‌های اصلی مدیریت بحران در حالت آماده باش بودند، افزود: شکستگی تعدادی از درختان شهر و آبگرفتگی در برخی معابر تنها مواردی بود که در طوفان شب گذشته شاهد بودیم.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس ادامه داد: آبگرفتگی پس از بارندگی یک امر طبیعی است، اما با وجود اجرای طرح‌های رفع نقاط آبگیر در بندرعباس، شاهد آبگرفتگی بسیار کمتری در معابر بودیم.

حیدری‌پوری تاکید کرد: اغلب آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی شب گذشته در کمترین زمان ممکن با تلاش نیروهای شهرداری رفع شده و تلاش در این زمینه تا رفع کامل، ادامه دارد.

این مقام مسئول گفت: از شهروندان انتظار داریم، حین وقوع طوفان و بارندگی شدید از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کرده و به نکات ایمنی توجه کنند.
وی در انتها نیز عنوان کرد: چند مورد سقوط تابلوهای تبلیغاتی و راهنمایی و سقوط داربست نیز در شهر رخ داده بود که خوشبختانه با هوشیاری شهروندان خسارتی به دنبال نداشته است.