×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
احداث مجموعه های اقامتی در هرمز روبه رشد است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، کتر فریدون همتی پس از بازدید از طرح‌های گردشگری و عمرانی جزیره هرمز، عنوان کرد: ایجاد مجموعه های جدید گردشگری و اقامتی در جزیره هرمز رو به رشد است و با استقبال خوب بخش خصوصی و حمایت دولت، مجموعه های گردشگری و تفریحی با امکانات مناسب در این جزیره در حال احداث هستند که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که سرمایه گذاران بیشتری جهت فعالیت در جزیره هرمز حضور یابند تا گردشگری این جزیره رونق هرچه بیشتری پیدا کند.

استاندار هرمزگان افزود: با اقداماتی که در جزیره هرمز در حال انجام است، امکانات و زیرساخت‌های این جزیره به سطح مطلوبی خواهد رسید تا گردشگران به خوبی بتوانند از سواحل و طبیعت زیبای این جزیره دیدن کنند.

همتی تصریح کرد: طرح‌های بوم گردی نیز با مشارکت خوب مردم جزیره هرمز در این جزیره در حال رشد است و با این اقدامات جزیره هرمز آینده بسیار خوب و درخشانی در زمینه گردشگری خواهد داشت و این امر کمک بسیاری به تحقق جذب ۱۰ میلیون گردشگر در هرمزگان می کند.

استاندار هرمزگان بیان داشت: رونق گردشگری در جزیره هرمز، ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم این جزیره را به همراه خواهد داشت و همه باید در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا چهره زیبا و منحصر بفرد این جزیره به همگان معرفی شود.