×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
اهمیت گردشگری در بندرعباس فراموش شده است

به گزارش تجارت‌جنوب آنلاین،کیانوش جهانبخش در یکصد و چهل و سومین جلسه شورا اسلامی شهر بندرعباس ضمن بیان این ‌که متاسفانه نحوه رفتارها به گونه ای است که تفاوتی را بین گردشگری مذهبی و گردشگری ملی و تاریخی ایجاد می کند ادامه داد:مگر ملیت ما از دین و مذهب ما جدا است یا دین و مذهب ما از ملیت و تاریخ و فرهنگ این مملکت جدا است ، این دو را نمی‌شود از هم جدا کرد به دلیل اینکه تعالی پایه هر جامعه ای دین و مذهب آن است.

وی تصریح کرد: سال های زیادی در بندرعباس به دلیل تعریف غلط که از توسعه داشته ایم به سمت صنعتی شدن رفته ایم نتیجه آن نیز صنایع غرب شده است در حال حاضر نیز در شرق بندرعباس پرورش میگو در حال رونق‌گیری است که این شهر از دو طرف احاطه می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود:ما مزیت اصلی گردشگری را در بندرعباس فراموش کرده‌ایم که باید بیشتر به آن بپردازیم و یقین داشته باشید که این کار باعث توسعه در بندرعباس می شود .

جهانبخش گفت : اماکن مختلفی را به لحاظ تاریخی ، فرهنگی، مذهبی ، در استان داریم راه های دسترسی به بخش عمده‌ای از آن‌ها بسیار سخت و یا غیر ممکن است که  ظرفیت گردشگری در حوزه های مختلف را متاسفانه محدود کرده و نتوانستیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی اظهار داشت : مجموعه مدیریت شهری و شهرداری هرچقدر که خدمات بیشتری ارائه دهد مطمئنا سطح گردشگری که وارد شهر بندرعباس می‌شود بهتر خواهد شد و اقامت دائم صورت می گیرد .

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان این که هدف ما داشتن شهری زیبا سالم و تمیز برای جذب گردشگر است تصریح کرد:گاها دیده شده که در تعطیلات نوروز به جای گردشگر تخریب‌گر وارد استان شده که نه تنها ارزش افزوده ای به شهر اضافه نمی کند بلکه خدماتی را نیز از ما می گیرد وما نمی توانیم آن خدماتی که باید به شهروندان خود ارائه دهیم .

  جهانبخش در پایان افزود: شهر خلاق یک فرصت دو ساله است که به بندرعباس داده شده تا در جهت پیشرفت و توسعه قدم بردارد پس مسئولان باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند.

 

برچسب ها :