×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نقش هوادریا نیروی دریایی ارتش غیر قابل انکار است

به گزارش تجارت جنوب انلاین، امیر دریادار خانزادی در مراسم الحاق ۳ فروند هواپیمای فوق سبک اطلاعاتی آموزش چکاوک بیان کرد: این هواپیماهای آموزشی کاملا بومی و جدید است و در صنایع داخلی و بخش خصوصی ساخته شده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود:الحاق این هواپیما به مجموعه هوا دریا نیرو دریایی کمک می کند تا خلبان‌های ما برای جبران الزامات پروازی و به روز نگه داشتن علم،دانش ،توانایی و مهارت خود از این وسایل استفاده کنند.
وی در ادامه بیان کرد: وقتی می‌گوییم مهارت یک مجموعه بالا است به معنی این است که کم‌تر شاهد سوانح خواهیم بود و در صحنه رزم واقعی سرعت عمل بیشتری خواهد داشت.
دریادار خانزادی با بیان این که در این فضا نقش هوا دریایی نیرو دریایی را به هیچ عنوان نباید فراموش کرد افزود:هوادریایی ارتش جمهوری اسلامی نقش بسیار بزرگ و ارزشمندی دارد که در دوره دفاع مقدس بسیار تاثیر گذار بوده است.
وی بیان داشت:وقتی صحبت از عملیات مروارید و عملیات آزاد سازی شبه جزیره آبادان و آزاد سازی خرمشهر می‌شود به نقش موثر هوا دریایی پی می‌بریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ‌اظهار داشت: وقتی از امنیت صحبت می کنیم امنیت تکلیفی است که بر عهده دولت‌ها است.
وی گفت:ما وقتی این لباس را بر تن می‌کنیم باید به آرمان های انقلاب اسلامی نگاه کنیم و مسیر ارزش های انقلاب اسلامی را دنبال کنیم .
خانزادی افزود: هوا دریا یکی از بخش هایی است که فناوری و تجهیزات در آن بسیار بالا است و کسانی که این تجهیزات را بررسی می کنند انسان‌های ارزشمندی هستند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان افزود: هنگامی که صحبت از ایمنی و فرآیند های استاندارد می کنیم هوا دریا در بالاترین جایگاه قرار دارد.