با ما ارتباط برقرار کن

اقتصادی

تحویل یک میلیون تن اسلب در بازار داخل و خارج

یکی از شاخص های بسیار مهم هر سازمان موفقی، کسب رضایت مشتری، شناسایی دقیق نیازها و انتظارات خریداران در جهت تأمین به موقع آنها می باشد. شرکت فولاد هرمزگان در حوزه فروش محصولات با به کارگیری رویکرد بهبود مستمر در فعالیتهای جاری و نیز اتخاذ استراتژی توسعه بازار همراه با بهره گیری از مطالعات و تحقیقات بازاریابی همواره سعی نموده است از فرصتهای بدست آمده بازار استفاده حداکثری را ببرد.

منتشر شده

روی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی شکریزاده پایه گذاری مأموریت سازمانی فروش و بازاریابی را مبتنی بر سه عنصر کلیدی، شامل نقش محوری در بازارهای صادراتی هدف، حضور فعال در بازار داخل جهت تأمین نیاز حداکثری نورد کاران و ارتقاء مداوم رضایت مشتریان دانست. وی بر این باور است شرکت فولاد هرمزگان در حوزه فروش با اتخاذ هدف گذاریهای مناسب می تواند در سال های آتی هر سه عنصر کلیدی مأموریت خود را جامه عمل بپوشاند.

وی با تاکید بر لزوم حضور شرکت فولاد هرمزگان در بازارهای صادراتی عنوان کرد : حضور مقتدرانه شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یک شرکت صادر کننده در عرصه بین المللی، علاوه بر تأمین منابع ارزی کشور و توسعه طرح های شرکت می تواند اهداف عالیه کشور را در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی محقق نماید.

مدیرفروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در ادامه گفت : علی رغم محدودیتهای بین المللی در بازارهای جهانی با کسب دستاوردهای ارزنده ای در زمینه صادرات محصول اسلب مواجه بوده ایم .و مصمم هستیم ضمن حفظ، تداوم و ارتقای موفقیت های حاصل شده ضمن  مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا به صورت پایدار در بازارهای جهانی حضور موثر داشته باشیم. رشد  ۱ درصدی فروش محصول اسلب در بازارهای صادراتی می تواند روشنگر این موضوع باشد که علیرغم تحریم های ظالمانه ، در حفظ جایگاه صادراتی اسلب فولاد هرمزگان موفق عمل کرده ایم .

مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان تأمین نیاز بازار داخل و به برآورده نمودن نیاز حداکثری نورد کاران داخلی را به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده در مأموریت سازمانی این شرکت دانست که به گفته وی رشد ۱۹ درصدی فروش محصول اسلب به بازار داخل و  طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه ۹۷ را مؤید این مطلب می باشد.

وی رویکرد این شرکت را عدم وابستگی صنایع به واردات تختال های ویژه دانست و گفت تلاش شرکت فولاد هرمزگان تامین حداکثری نیاز مشتریان در جهت قطع وابستگی به خارج از کشور می باشد . که نمونه آن ها تولید و تامین نیاز بازار داخل به   تختال های ویژه فروآلیاژها از جمله  S690Q، S460Q ، P460NL1 ، CK50 و …

شکریزاده روند صعودی افزایش سهم و رشد فروش در بازارهای داخلی و صادراتی را نتیجه اقداماتی از جمله تدوین برنامه ریزی جامع فروش و شناسایی صحیح بازارهای هدف دانست که ماحصل فعالیتهای صورت گرفته در این راستا تحویل بیش از یک میلیون تن محصول اسلب به بازارهای داخلی و صادراتی رشد ۱۲ درصدی کل فروش محصول اسلب به بازارهای داخلی و صادراتی در هشت ماهه سال ۹۸ بوده است .

وی با اشاره به اینکه کسب درامد در بنگاه ها و شرکت های تولیدی باعث رشد اقتصادی و پویایی این شرکت ها می گردد گفت فولاد هرمزگان در ۸ ماهه منتهی به آبان سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل با  رشد ۷۶ درصدی کسب درآمد فروش در بازار داخل، رشد ۶۰ درصدی کسب درآمد فروش در بازارهای صادراتی و رشد ۶۷ درصدی کسب کل درآمد فروش توانست کارنامه خوبی را در این مدت ثبت نماید .

اجتماعی

دریافت نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی و نشان عالی مسئولیت اجتماعی توسط فولاد هرمزگان

نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیتهای اجتماعی در محل مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد و از مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان بعنوان سفیر و‌ مر‌وج‌ مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر بعمل‌ آمد.

منتشر شده

روی

به وسیله

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیتهای اجتماعی در محل مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد و از مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان بعنوان سفیر و‌ مر‌وج‌ مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر بعمل‌ آمد.
به گفته هوشمند سفیدی مسئول جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی محورهای اصلی مورد ارزیابی در این جشنواره ۱۲ مورد شامل سازماندهی و ساختارسازی مسئولیت اجتماعی بوده است‌.
لازم به ذکر است که دو مبحث روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی هم همپوشانی کامل با یکدیگر داشته اند و از این روست که جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به شکل مشترک برگزار شده است‌.
همچمین در پایان این جشنواره نشان عالی مسئولیت های اجتماعی به شرکت فولاد هرمزگان اهدا و از مدیر روابط عمومی این شرکت تقدیر بعمل آمد.

ادامه ی خواندن

اجتماعی

شرکت فولاد هرمزگان کمیته رفع موانع تولید و توسعه ایجاد کرده است

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه سومین کنگره سراسری مدیران حرفه‌ای ایران گفت: حیات شرکتها به توسعه آنها وابسته بوده و در این میان شرکت فولاد هرمزگان کمیته رفع موانع تولید و توسعه را ایجاد کرده است تا به فرموده مقام معظم رهبری در جهت رفع موانع تولید گام بردارد.

منتشر شده

روی

به وسیله

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عطاالله معروفخانی اظهار داشت: ما در فولاد هرمزگان توانسته‌ایم با ایفای نقش پایدار فروش اسلب در بازارهای صادراتی هدف و حضور پایدار در بازارهای داخلی و صادراتی، از یک سو بازارهای داخلی را مدیریت و از سوی بازارهای هدف خارجی و صادرات به بازارهای جهانی را توسعه ببخشیم.

وی افزود: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری، توسعه بومی‌سازی و حمایت از تولیدات کیفی داخلی را در برنامه استراتژیک فولاد هرمزگان قرار  داده ایم.

وی ادامه داد: ما نگرشی نو در سازماندهی، تامین، نگهداشت و توسعه پایدار منابع انسانی در راستای افزایش بهره‌وری سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد هرمزگان داریم.
مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: توجه به انتظار جامعه پیرامونی از فولاد هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنایع فولادی در کشور، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، از اینرو  فولاد هرمزگان تعاملات ارزش افزا با جامعه از طریق انجام اثربخش مسئولیت‌های اجتماعی را افزایش داده تا علاوه بر حضور موثر در جامعه استان هرمزگان بتواند تصویر بیرونی شرکت  را ارتقا و بهبود دهد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: از نگاه ما حیات شرکت‌ها به توسعه آنها بستگی دارد. از این رو توسعه و ارتقای کیفی، کمی و نوآورانه ظرفیت‌ها،تکنولوژی‌ها، فرایندها و محصولات را جزو اهداف و ماموریت های مهم شرکت قرار داده ایم. همچنین توجه به محیط زیست علاوه بر یک مسئولیت اجتماعی مهم، نقشی بسزا در توسعه پایدار و رشد اقتصادی شرکت ها دارد.

به گفته معروفخانی، فولاد هرمزگان با حساسیت به مقوله محیط زیست پرداخته و برای ارتقای عملکرد زیست محیطی این شرکت، برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی تعریف کرده است.

ادامه ی خواندن

اجتماعی

کمیته رفع موانع توسعه در فولاد هرمزگان تشکیل می شود

معاون امور شرکت های فولاد مبارکه، در جلسه بررسی طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان، توسعه این شرکت را جزو اولیت های اصلی دانست و مدیرعامل فولاد هرمزگان نیز با اشاره به اینکه حیات یک بنگاه اقتصادی وابسته به طرح های توسعه ای است بر استفاده از ظرفیت های مبارکه تاکید کرد و پیشنهاد تشکیل کمیته رفع موانع توسعه را داد.

منتشر شده

روی

به وسیله

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، غلامرضا طاهری معاون امور شرکت های فولاد مبارکه در این جلسه که در حضور عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان، و معاونین و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد با تاکید بر موقعیت جغرافیایی مناسب فولاد هرمزگان در منطقه ، اظهار داشت: دکتر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه بر تعیین تکلیف و پیگیری سریع طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان تاکید دارد.
در ادامه عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان از حمایت های مبارکه تشکر و قدردانی نمود و با اشاره به موانع تولید در فولاد هرمزگان اظهارداشت: کمیته رفع موانع توسعه باید تشکیل تا مشکلات پیش رو سریعتر احصا ، پیگیری و رفع گردد.
وی ، داشتن روحیه جهادی برای پیگیری عملی فعالیت ها در فولاد هرمزگان را یک اصل مهم دانست.
معروفخانی، دستورات و توصیه های مقام معظم رهبری را در همه امور فصل الخطاب دانست. وی در همین زمینه با اشاره به پیشرفت های چشمگیر در حوزه های نظامی افزود: هر کجا به فرمایش ((ما می توانیم)) رهبر انقلاب، عمل کرده ایم شاهد موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی بوده ایم. وی تحریم های جهانی علیه ایران را ظالمانه دانست اما آن ها را یک فرصت بی بدیل برای شناخت ظرفیت های داخلی خواند و حمایت از تولید داخل و شرکت های دانش بنیان در فولاد هرمزگان را یکی از سیاست های اصلی شرکت دانست.

ایشان با اشاره به تحریم فولاد مبارکه گفت: وقتی فولاد مبارکه مورد تحریم های جهانی قرار می گیرد نشان از توانمندی و ظرفیت های بالای این شرکت دارد . وی همچنین تاکید کرد با وجود همه تحریم ها، در صادرات، تامین قطعات و تولید روزانه مشکلی نداشته و در روند مطلوبی قرار داریم و مشکلات ایجاد شده نتوانسته است خللی در فعالیت های شرکت ایجاد کند.

ادامه ی خواندن
آگهی
آگهی

پر بازدیدها