×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
با تمام توان کارآفرینان را مورد حمایت قرار می‌دهیم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ، استاندار هرمزگان گفت: اتاق بازرگانی هرمزگان باید مرکز ثقل فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی، تجاری و سرمایه گذاری در این استان باشد.

دکتر فریدون همتی در همایش بزرگ کارآفرینی استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان قطب اقتصاد و تجارت کشور است، عنوان کرد: اتاق بازرگانی هرمزگان باید مرکز ثقل فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی، تجاری و سرمایه گذاری در این استان باشد.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های گسترده اقتصادی، تجاری و تولیدی در هرمزگان، اتاق بازرگانی این استان باید بخش گسترده‌ای از فعالان این حوزه را تحت پوشش و عضویت خود قرار دهد تا شاهد تلاش و نشاط هر چه بیشتر در حوزه اقتصاد و تولید و تجارت این استان باشیم.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: رفع موانع فعالیت های اقتصادی و تولیدی در استان هرمزگان از مهمترین اولویت ها و سیاست های این استان می باشد و دستگاه اجرایی در این راستا اقدام می‌کنند.

همتی تصریح کرد: با تمام توان کارآفرینان و بخش خصوصی را در هرمزگان مورد حمایت قرار می‌دهیم تا به رونق هر چه بیشتر تولید و اشتغالزایی در این استان کمک شود.

وی گفت: بخش خصوصی کشورمان با پشتیبانی هایی که از سوی دولت و دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته، توانسته موفقیت‌های چشمگیری داشته باشد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در هرمزگان بسیاری از واحدهای تولیدی گسترده تر از گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند و واحدهای بسیاری نیز احیا شده اند.

همتی تسریع در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری را از دیگر سیاست‌های مهم در این استان برشمرد و اظهار داشت: در این راستا نصب نرم‌افزار مرکز خدمات سرمایه گذاری در تمامی ادارات استان مورد تاکید قرار گرفته تا سرمایه‌گذاران بتوانند طرح‌های خود را از طریق این نرم افزار ثبت و مجوزهای سرمایه‌گذاری به سرعت صادر شود.

برچسب ها :