×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
اهمیت هرمزگان در کشور بر کسی پوشیده نیست

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ، یوسف عابدینی صبح امروز در مراسم هفته حمل‌ونقل،رانندگان و راهداری گفت:استان هرمزگان دارای بیش از ۱۳هزار کیلومتر راه است که نگهداری این راه‌ها از وظایف اداره‌کل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای است.

وی افزود: دارا بودن ۹۰کیلومتر نوار ساحلی از ویژگی‌های بارز جاده‌های استان است همچنین راه‌های ارتباطی توسعه‌ای این استان اهمیت این موضوع را دوچندان می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان با اشاره به وجود مناطق ویژه آزاد و تجاری در استان گفت:وجود دو بندر در مهم کشور و مناطق ویژه‌ی اقتصادی در این استان،اهمیت هرمزگان را دوچندان می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین استفاده‌ی تمام کشور از ظرفیت‌های واردات و صادرات این استان دلیلی دیگر بر تاثیر ویژه هرمزگان در کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان اظهار داشت: توسعه‌ی راه‌های روستایی در قالب طرح ملی ابرار که به دستور وزارت راه‌و شهرسازی در استان هرمزگان در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: در این طرح سهم استان هرمزگان ۱۹۷کیلومتر در مرحله اول در قالب ۲۸پروژه است که یک سوم این طرح در بشاگرد است وحسب پیگیری‌های استاندار هرمزگان پروژه‌های بشاگرد به خوبی در حال پیگیری است.
عابدینی تصریح کرد: موضوع بهره‌برداری از سیستم پایانه‌بار الکترونیکی در جهت رضایت‌مندی رانندگان اجرا شده است و امیدواریم با اجرای ادامه‌ی طرح شاهد کنترل هر چه بیشتر مسیر دریافت و تحویل بار باشیم.

وی افزود:در بخش حمل‌ونقل مسافر نیز در زمان اربعین خدمات به بهترین شکل از سوی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل کشور انجام شد.
عابدینی در پایان گفت: با توجه به اجرای طرح مدیریت سوخت در کشور نیز مشکلی در بخش حمل‌و نقل مسافر به وجود نیامد و به خوبی این مهم انجام پذیرفت.

برچسب ها :