×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با همت بخش حمل‌ونقل یک زمین باتلاقی را به شهرکی بی نظیر تبدیل کرده‌ایم/ حمایت‌های استاندار  هرمزگان باعث پیشرفت عملیات شهرک حمل‌ونقل شده است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ، هادی جوادی صبح امروز در مراسم هفته حمل‌ونقل،رانندگان و راهداری گفت: جامعه‌ی حمل‌نقل امین اقتصاد کشور و شان این امانت‌دار باید حفظ شود.
وی بیان کرد: شهرک حمل ونقل با حمایت های دولت فعلی توانسته است تاحدودی اهداف خود را جلو ببرد.
نماینده شرکت نگین‌ترابران گفت: در دولت گذشته زمینی دیگری برای این شهرک در نظر گرفته شده‌ بود اما ما مجبور شدیم زمین را در راستای یک طرح ملی در قالب پالایشگاه به دولت بدهیم و زمینی باتلاقی را تحویل گرفتیم
جوادی ادامه داد: زمین فعلی شهرک حمل و نقل یکصد ۵هزار هکتار است و رانندگان از وجود شهرک راضی هستند چرا که مسافت بارگیری را کاهش داده است و مصرف سوخت آن‌‌ها در مسیر غرب کشور کاهش یافته است.

نماینده شرکت نگین‌ترابران تصریح کرد:در حال حاضر ۷۰شرکت حمل و نقل در این شهرک مستقر هستند .

وی افزود: استاندار هرمزگان و معاون عمرانی ایشان در خصوص شهرک‌ حمایت‌های زیادی را انجام داده‌اند و با حمایت‌ استاندار هرمزگان برق شهرک از ۳مگاوات به ۱۲مگاوات،آب از یک ‌ونیم اینچ به ۴اینچ ارتقا یافت.

نماینده شرکت نگین ترابران بیان کرد: در طول تاریخ فکر نمی‌کنم تا به حال کارگروه رفع موانع تولید در بخش خصوصی انجام شده باشد اما استاندار هرمزگان این کار را انجام دادند.

جوادی خاطر نشان کرد: همه‌ی ادارات در جهت پیشرفت شهرک با ما همکاری دارند به جز سازمان حمل‌ونقل و این خوب نیست.

وی در پایان بر خصوصی بودن شهرک حمل‌ونقل تاکید کرد و گفت:شهرک حمل ‌ونقل نگین‌ترابران یک طرح کاملا خصوصی است اما آیینه‌ی عملکرد دولت نیز خواهد بود و نیازمند حمایت‌های بیشتر است.

برچسب ها :