×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
زیر پرچم ولایت موانع را بر می داریم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت السلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی صبح امروز در اجلاسیه ملی شهدای زن و ایثارگر استان هرمزگان اظهار داشت: در این استان تدبیر بسیار زیبایی اتخاذ شده است و آن هم برگزاری اجلاسیه شهدای زن در نخستین روز از کنگره ملی این استان است که مطابق با فرهنگ دینی و قرآنی می باشد.
وی با بیان اینکه خانم ها در طول تاریخ نقش بسیار مهم و ویژه ای در موفقیت جریان ایمانی داشته اند، افزود: مقام معظم رهبری مردم را به سه گروه تقسیم می کنند، گروه اول انقلابیون،گروه دوم غیر انقلاب و گروه سوم جریان ضد انقلاب که در تمامی آنها زنان نقش بسیار اثرگذاری دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نقش زنان در دفاع مقدس نیز مشهود است، این خانم ها بودند که همسر، برادران و فرزندان شان را برای حفظ اسلام و کشور عزیزمان به جبهه های حق علیه باطل فرستادند و حتی با حضور خودشان حماسه آفریدند.
حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی تاکید کرد: در حق زنان ظلم شده است و نگاه جامعه نسبت به بانوان باید قرآنی باشد.
وی ادامه داد: باید ابتدا نگاه ها را تغییر دهیم و جهان بینی معنوی و قرآنی نسبت به شخصیت زن داشته باشیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین نخستین هدف از شهادت را آزادی بیان و خاطرنشان کرد: شهدا برای آزادی از بند هوا و هوس و آزادی از اسارت مستکبران به مبارزه با دشمنان پرداخته اند و دعوت حق را لبیک گفتند.
حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ما ملت ایران زیر بار ستم زندگی نمی کنیم و به خاطر این موضوع دشمنان ما را تحریم می کنند.
وی با بیان اینکه عده ای در کشور به بهانه صلح می خواهند پا روی خون شهدا بگذارند،خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری پرچم آزادی را بر افراشته اند و باید پیرو خط ولایت باشیم.
وی در پایان با بیان اینکه ما در ۴۰ سال اول انقلاب فقط توانسته ایم ۱۰ درصد از اسلام واقعی را در کشور اجرایی کنیم، تصریح کرد: رانت خواری ها، ظلم ها، پارتی بازی ها و مسائل دیگری که در کشور رقم می خورد ربطی به اسلام ندارد و نتیجه اجرا شدن اسلام همراه با آزادی، معنویت، پیشرفت و رفاه بوده است.

برچسب ها :