×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
نقش زن در تربیت فرزند نقشی بی بدیل است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ، مینو اصلانی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه ملی شهدای زن و ایثارگر استان هرمزگان اظهار داشت:
در تمامی برنامه های امروز خانواده،زنان باید نقش اصلی را داشته باشند.
وی افزود: برای پیش برد اهداف اسلامی باید با مقتضیات زنانه، حضور اجتماعی زنان و بانوان تعریف و مورد استفاده قرار گیرد.
رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری سه الگو برای زن در جهان وجود دارد،تصریح کرد: اولین الگو،زن شرقی است که هیچ تاثیری در جوامع زنانه ندارد و دومین الگو زنان غربی هستند که متأسفانه کرامت خود را از دست داده اند.
اصلانی گفت: زنان غربی مظلوم تر از همه زنان تاریخ هستند زیرا کرامت خود را از دست داده اند و تحت تاثیر جریان لیبرال دموکراسی مورد ظلم قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه امروز زنان غربی به شرایط و جایگاه زنان مسلمان غبطه می خورند، خاطرنشان کرد: به گفته کارشناسان جامعه غرب،زنان غربی سالیانه با میلیون ها قرص ضد افسردگی زندگی خود را ادامه می دهند.
رئیس بسیج جامعه زنان کشور محیط ایجاد شده در جامعه غرب را محیطی بسته عنوان کرد و بیان داشت: غرب گراها اجازه پویا نمایی و عنصر فعال را به زن نمی دهند.
وی در پایان الگوی سوم زن در جهان را زنان مسلمان معرفی کرد و اظهار داشت: زن مسلمان که الگوی نه زن غربی و نه زن شرقی است، در سنگر ایمان و تقوا زندگی می کند.
رئیس بسیج جامعه زنان کشور در پایان با بیان اینکه زنان شهیده الگوی ما هستند،خاطرنشان کرد: حرکت آنها الهام بخش برای ما و برای کل دنیا است.

برچسب ها :