×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دانشجویان و دانش آموزان به این باور رسیده اند که دیگر نمی توان ایران را تهدید کرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فریدون همتی صبح دوشنبه در کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان که با محوریت شهدای دانش آموز، دانشجو و فرهنگیان برگزار شد اظهار کرد: از تلاش های شبانه روزی تمام نهادها و اشخاصی که در راستای برگزاری کنگره عظیم شهدای استان هرمزگان گام برداشتند قدردانی می کنم.

وی فرماندهان و نیروهای دوران دفاع مقدس را یکی از افتخارات ملت ایران دانست و عنوان کرد: پس از پایان جنگ دشمنان موفق نشدند که به اهداف خود دست یابند چراکه ایران با مقاومت پیروز شد.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: در سالیان گذشته کشور ایران تحت سلطه بیگانگان قرار داشت و استقلال خود را از دست داده بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی دست تمام دشمنان از ایران کوتاه شد.

همتی تشریح کرد: دانش و آموزان و دانشجویان انقلابی به این نتیجه رسیده اند که جمهوری اسلامی ایران به درجه ای از قدرت دست یافته است که دیگر نمی توان آن را تهدید کرد و به عقب راند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام توطئه هایی که در سطح جهان بر علیه ایران وجود دارد اما جمهوری اسلامی ان چه که در دفاع مقدس را به دست آورده بود را حفظ کرده است به همین جهت است که امروزه با اقتدار در برابر دشمن می ایستد.