×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
1500 پروژه محرومیت زایی در سطح استان افتتاح شد

 به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار اباذر سالاری صبح پنجشنبه در آخرین روز از کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان اظهار کرد: خدا را شاکریم که امسال کنگره 1500 شهید در استان هرمزگان اجرا و فرصتی برای خدمت‌رسانی فراهم شد.

وی عنوان کرد: از چند ماهه گذشته شور و نشاطی جدید به همراه وحدت و انسجام آهاد جامعه وجود داشت و این اتفاق بزرگ و مبارک رقم خورد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ابراز داشت: برنامه‌های مختلفی با رویکرد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در استان هرمزگان اجرا شد و این کنگره صرفا مراسمی که در مدت زمان کمی توان شود نبوده است.

سردار سالاری تصریح کرد: به دنبال این بودیم که این کنگره به یک پروژه عظیم برای خدمت رسانی به استان هرمزگان تبدیل شود.

وی با ذکر این نکته که تمرکز بر خدمت رسانی در این کنگره به عنوان یک نماد بوده است، مطرح کرد: اجرای 1500 پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در سطح استان با اولویت مناطق محروم، توجه به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با نگاه به دانش‌آموزان و دانشجویان، تولید و تالیف کتاب‌های متعدد از رزمندگان و جانبازان که امروز رونمایی خواهد شد و برگزاری زرگترین مراسم ازدواج جوانان به همراه اعطای حهیزیه از جمله برکات کنگره شهدا محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اذعان کرد: برگزاری یادواره‌های مختلف قشری و محله‌ای در استان هرمزگان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای تاثیرگذاری بیشتر کنگره شهدای هرمزگان بود که باعث شد در این مدت رنگ و بوی استان بوی شهدا را بگیرد.

سردار سالاری گفت: برپایی نمایشگاه ملی دفاع مقدس با حضور 90 مولف سراسر کشور، برگزاری نمایشگاه هبوط تا ظهور و اجرای رزمایش شهدای حرم از جمله این اقدامات محسوب می‌شود که مدیون هماهنگی و وحدت میان مردم، مسئولین و بسیجیان هستیم. وی خاطرنشان کرد: این کنگره پایان کار نیست بلکه شروع کار بسیار بزرگی است که توسط مسئولین در راستای خدمت‌رسانی به مردم رقم خواهد خورد.