×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
دشمنان اسلام و ایران از برگزاری کنگره های شهدا هراس دارند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده صبح پنجشنبه در آخرین روز از کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان اظهار کرد: کنگره‌های شهدابرای مردم  نشانه هستند، نقشه راهی برای فراموش نشدن راه شهدا محسوب می‌شوند.

وی عنوان کرد: این یادوارده‌های مورد توجه رهبری است و  می‌فرمایند هر وقت من به گوشم می‌رسد در کشور کنگره شهدا برگزار می‌شود دلم آنجاست. اظهار تمایل رهبر انقلاب به کنگره‌های شهید نشان از ضرورت انکار ناپذیر این کنگره ها در سطح کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ابراز داشت: پس از بیست سال شاهد برگزاری کنگره فاخر 1500 شهید هرمزگان هستیم. دشمنان اسلام یکی از اهدافشان این است که راه و اهداف شهدا و فرهنگ شهید را تحریف کنند و به فراموشی بسپرند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد: تلاش‌های دشمن ناشی از این است که دشمنان از این کنگره‌ها و یادواره‌ها هراس دارند چراکه این کنگره‌ها یاد و فرهنگ شهید را زنده می‌کند.

وی مطرح کرد: تلاش نیروهای انقلابی برای زنده نگاه داشتن راه شهید یکی از اقداماتی است که باید توسط نیروی انقلابی انجام شود. نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اذعان کرد: مسئولین به شهدا توجه داشته باشند چراکه عزت ایران وابسطه به عزت خانواده شهدا است.