×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
استفاده از ظرفیت سواحل مکران ضروری است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،هوشنگ ملایی صبح امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سپاه امام‌سجاد(ع) و شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان در راستای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی گفت:شهدا خدمات ارزنده‌ای به این خاک عرضه داشته‌اند که جای قدردانی و تشکر دارد و در زمان جنگ کارکنان شرکت آب منطقه‌ای ایثارهایی داشتند و امروز نیز با حضور فرزندان این عزیزان در این شرکت شاهد اتفاقات خوبی هستیم.
وی ادامه داد: مسئله‌ی آب امروز در کشور و درجهان بسیار مهم تلقی می‌شود و باید به آن توجه‌ی ویژه‌ای داشت.
ملایی در خصوص خشکسالی های اخیر بیان کرد: نمی‌توانیم آب بیش از حد در اختیار کشاورزان قرار دهیم و این قشر باید با توجه به وضعیت موجود کشت خود را برنامه‌ریزی کنند ودر چندسال اخیر ما دچار بد مصرفی شدیم و نتوانستیم از منابعی که در اختیار داشتیم استفاده بهینه داشته‌باشیم.
وی خاطر نشان کرد: بحث اشتغال نیز از مباحث مهم است که از طریق سدسازی می‌توان به این موضوع کمک کرد مخصوصا در جاسک به دلیل اهمیت سواحل مکران که یک فرصت برای هرمزگان محسوب می‌شود.
ملایی در ادامه افزود: این تفاهم نامه در راستای فرهنگ سازی واستفاده از ظرفیت های تبلیغی وآموزشی بسیج در روستاها وشهرها جهت پیشبرد اهداف وبرنامه های طرح احیا وتعادل بخشی منابع آب زیرزمینی کشور وبا توجه به وضعیت منابع آب در استان هرمزگان منعقد شده است.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه امام سجاد(ع) گفت:امروز توانمندی دفاعی و نظامی ایران قابل قیاس با گذشته نیست.

سردار اباذر سالاری با بیان این که همه‌ی این پیشرفت‌ها در زمان تحریم اتفاق افتاده است گفت: تحریم‌ها یک فرصت بوده است و ما باید به چشم یک شانس برای موفقیت کشور به آن نگاه کنیم همچنین این موضوع که ما قطعا پیروز این جنگ افتصادی خواهیم بود بر همه آشکار است.
وی افزود: با به کارگیری توانمندی‌ها و توجه به ظرفیت‌های داخل کشور می‌توانیم از اقتصاد متکی به نفت فاصله بگیریم .
سالاری تاکید کرد: ما همه مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و هرکدام از ما سفیری برای ارزش‌هایی هستیم که شهدادبرای آن‌جنگیدند.

برچسب ها :