×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فعالیت رسمی کافه کتاب آغاز شد

به گزارش‌تجارت‌جنوب آنلاین، موسسه ساحل خلیج فارس،موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان هرمزگان، ازسال 89 فعالیت‌های خود را با بازارچه‌های خیریه غذا آغاز کرده است.  

از سال 90 فعالیت‌های این موسسه گسترده‌تر شد و با برگزاری همایش‌ها،کنسرت‌ها، نمایش‌های ویژه کودک وفستیوال‌هایی که به استان هرمزگان تعلق داشت توانست مردم هرمزگان را بافعالیت‌ها و هدف این موسسه آشنا کند.

موسسه ساحل خلیج فارس فعالیتی کاملا غیردولتی داشته با این وجود مسئولان استانی بارها حمایت خود از این موسسه را اعلام کرده‌اند.در ابتدای کار فعالیت ساحل خلیج‌فارس با یک بخش 6 اتاقی 90 متری شروع شد و درحال حاضردر یک بخش 560 متری فعالیت می‌کند و حدود 200 کودک را نیز تحت پوشش دارد.

بچه‌ها برای هیچ گونه درمانی به جز عمل‌های پیوند و جراحی از استان خارج نمی شوند وموسسه توانسته است سراسر استان هرمزگان پوشش بدهد.

در این بین موسسه فعالیت‌های جانبی نیز دارد که کافه کتاب یکی از این فعالیت‌ها است.

کافه کتاب حدودا دو سال پیش فعالیت خود را به صورت غیر مستقل با برگزاری کلاس‌های کاملا رایگان در زمینه‌ی شاهنامه‌خوانی، قصه گویی، موسیقی، نقاشی با آبرنگ، شطرنج و کلا‌س‌هایی که می‌تواند به ارتقا سطح علمی کودک کمک کند و تفریح سالمی باشد آغاز کرد.

همچنین برگزاری کارگاه‌های تک روزه مانند: جواهر سازی، خلاقیت با دور ریختنی‌ها، نقاشی و قصه گویی در تابستانی که گذشت برگزار شد.

در کنار کافه کتاب کافه سلامت نیز فعالیت دارد که غذا سالم تهیه و عرضه می‌کند.

هدف از راه اندازی کافه کتاب ارتباط بیشتر مردم با موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با توجه به این که محل آن در کنار بیمارستان کودکان ودر معبرعمومی مردم است.
کافه کتاب همچنین یک محل عضو گیری برای موسسه ساحل خلیج فارس است که افراد می‌توانند با مراجعه به کافه اقدامات لازم را انجام دهند.

کافه کتاب از روز پنج‌شنبه 12دی‌ماه فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.



برچسب ها :