×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در خصوص ساخت بیمارستان توسط یزدی ها در هرمزگان گفت و گو شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فریدون همتی شب یکشنبه در شب فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی هرمزگان و یزد اظهار کرد: در هرمزگان از‌ همه‌ی ایران جمعیت داریم و گاهی به این فکر می‌کنم که چه‌چیزی این هم‌زیستی و همدلی را به ارمغان آورده است.نکته‌ی مهم این چنین زندگی‌ای مهمان‌نوازی هرمزگانی‌ها است.

وی عنوان کرد: حدود ۵۰هزار نفر یزدی‌تبار در هرمزگان زندگی می‌کنند و این ویژگی مثبتی است

استاندار هرمزگان با ذکر این نکته که هرمزگان هم به لحاظ جمعیت و استعداد یک ایران کوچک محسوب می شود ابراز داشت: وظیفه‌ی ما تلاش برای ساخت کشور است و هرجای ایران که آباد شود متعلق به همه‌ی ایرانی ها است.

همتی هدف از برگزاری این نشست را تعامل و همفکری دو استان در حوزه‌ی فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی دانست و تشریح کرد:حضور یزدی‌ها در بندرعباس منشا خیر و برکت است.

وی گفت: بخشی از مردم هرمزگان برای درمان از خدمات استان یزد استفاده می‌کنند که نشان از همدلی مردم این دو استان است.

در خصوص ساخت بیمارستان توسط یزدی ها در هرمزگان گفت و گو شد

استاندار هرمزگان بیان داشت: سعی‌کرده‌ام تا حدود زیادی با استاندار یزد تعاملات لازم را داشته باشم و از ظرفیت های این استان در بخش آموزش استفاده شود.

همتی ادامه داد: همچنین ساخت بیمارستان توسط یزدی‌ها در هرمزگان از دیگر موضوعاتی بود که با استاندار یزد در این باره به گفت‌گو کردیم.

وی تشریح کرد: باید دید که هرمزگانی‌ها و یزدی‌ها چه‌کارهایی می‌توانند برای هم انجام دهند تا هم کشور و هم این دو استان در مسیر توسعه قرار بگیرند.