×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه حذف می‌شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سعید حسینی پور صبح امروز (۱۳ بهمن) در حاشیه بازدید از وضعیت تردد تاکسی های شهری در بندرعباس، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس اعلام اتحادیه تاکسی‌رانی کشور و براساس مصوبه هیئت وزیران و در راستای شناسایی تاکسی‌های فعال از غیر فعال، از ابتدای اسفندماه سال جاری سهمیه سوخت تاکسی‌های بدون پروانه حذف می‌شود.
وی افزود: پیرو این مصوبه، تاکسی‌های فاقد پروانه تا ۳۰ بهمن فرصت دارند تا نسبت به دریافت و تمدید پروانه خود اقدام کنند، در غیر این صورت در گام نخست از اول اسفند ماه سهمیه سوخت عمومی این گروه از ناوگان حذف خواهد شد.
حسینی‌پور اضافه کرد: یکی از اهداف تعریف شده در اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت، اختصاص سهمیه سوخت به ناوگان حمل و نقل درون شهری است. 
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: پروانه تاکسیرانی معتبر با استناد به قوانین به قوانین و ضوابط حاکم بر تاکسیرانی شرط اصلی برای فعالیت و تردد تاکسی در سطح شهرها و همچنین دریافت هرگونه خدمات اداری از سوی سازمان های تاکسیرانی بوده و تاکسیرانان باید در خصوص تاریخ انقضاء پروانه تاکسیرانی خود دقت و اهتمام داشته باشند.

برچسب ها :