×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تا زمانیکه آمریکایی‌ها در منطقه حضور دارند سیلی‌ها تمام نخواهد شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام عبادی زاده صبح چهارشنبه در جلسه شورایاداری استان هرمزگان اظهار کرد: امام ره در حوزه اداره کشور می خواست حوزه جدیدی را ایجاد کند و نظام مدیریت کشور را یه سمت توحید هدایت کند.

وی عنوان کرد: امام در رابطه با خدمتگزاری می فرمودند باید تلاش کنیم برای آنچه نیاز مردم است و بتوانیم نیاز های مردم را تامین کنیم و به مردم اعتماد داشت و نسبت به مردم متواضع بود و خدمت به مردم را بندگی می دانست.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: در این دستگاهی که زندگی می کنیم باید بتوانیم گره ای از مشکلات را باز کنیم.حجت‌الاسلام عبادی زاده ابراز داشت: مدیریت توحیدی راندمان کار را بالا میبرد و مدیر با همه وجودش برای همه مردم تلاش می کند.

وی با ذکر این نکته که مردم ولی نعمت ما هستند ابراز داشت: مردم این روز ها گله مند هستند مشکلات مردم را مطرح کنیم و در ادارات به روی مردم باز است که بتوانند مسئولان را ببینند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان داشت: راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن که ملت خوش درخشید. حمله به عین الاسد پایگاه آمریکا در عراق بزرگ ترین سیلی بود و تا زمانی که آمریکایی ها در منطقه حضور دارند سیلی ها تمام نخواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.